Bob REVOLUTION ® PRO – monipuoliset rattaat arkikäyttöön

Bob REVOLUTION PRO -rattaat ovat markkinoiden ensimmäiset rattaat, joissa on sekä kääntyvät etupyörät että hyväksyntä* juoksuun ja rullaluisteluun. Monipuoliset rattaat muuttuvat moneksi ja täyttävät näin ollen nykyaikaisten perheiden hyvinkin erilaiset tarpeet. Rattailla on helppo kurvailla kaupungilla, mutta samalla ne ovat riittävän tukevat juoksemiseen. Niissä on myös uudistettu käsijarru, jonka avulla on helppo säädellä nopeutta ja ohjata rattaita erilaisilla alustoilla.

BOB-tuoteperhe esiteltiin Euroopassa 2012 sen jälkeen, kun BRITAX oli ostanut BOBin vuonna 2011.

– Uusin luomuksemme BOB-rattaiden valikoimassa on tarkoitettu tarjoamaan vanhemmille vertaansa vailla olevat rattaat, jotka sopivat tilaisuuteen kuin tilaisuuteen. Nykypäivän aktiiviset vanhemmat haluavat yhden ratkaisun ja yhdet rattaat. Rattaat, joiden kanssa he voivat juosta, shoppailla ja käydä pitkillä kävelyillä. Samalla he haluavat tietää, että lapsi matkustaa rattaissa turvallisesti, että rattaat ovat kestävät ja että he voivat itse valita kankaan ja vaikuttaa ulkonäköön. BOB Revolution PRO -rattaat täyttävät kaikki nämä vaatimukset, kertoo Ed Hart, BRITAXin Business and Development Manager BOB.

Kuntoon raskauden jälkeen

Monet tuoreet vanhemmat haluavat palautua nopeasti hyvään kuntoon ja päästä jälleen liikkeelle, vaikka sekä äidin että isän elämäntilanne on muuttunut. Rattaiden kanssa juokseminen on sekä hauskaa että hyvää liikuntaa, mutta kuntoilusta innostuneiden vanhempien on hyvä muistaa, että lapsen on oltava vähintään yhdeksän kuukauden ikäinen rattaissa matkustaakseen. Näin siksi, että lapsi on tuolloin riittävän vankka kestämään hieman epätasaistakin alustaa vanhempien juoksutahdin kasvaessa. Lukittavien etupyörien, nykyaikaisen jousituksen ja käsijarrun ansionsa BOB Revolution PRO -rattaat saavat pulssin varmasti kohoamaan.

– Maailman johtavana lasten matkustusturvallisuuden edustajana suosittelemme, että vanhemmat kysyvät neuvoa lääkäriltä, ennen kuin aloittavat harjoittelun BOB-rattaiden kanssa. Heidän on hyvä lukea myös ohjekirja, jotta kaikkia turvallisuusohjeita ja tarkistuksia on varmasti noudatettu ennen kuin lapsi otetaan mukaan juoksulenkille, sanoo Hart.

Rattaissa on seuraavat toiminnot:

• Uudelleen suunniteltu käsijarru, joka auttaa säätelemään vauhtia esim. mutkaisessa alamäessä.
  • Joustava etupyörä, joka pyörii sulavasti niin maastossa kuin kaupungissakin.
  • Etupyörän lukko parantaa rattaiden vakautta juoksun ja rullaluistelun aikana.
  • BOB-rattaiden kätevän taittomekanismin ansiosta rattaat taittuvat kasaan yhdellä kädellä. Pyörät on helppo irrottaa ja kiinnittää, joten rattaat mahtuvat pieneen tilaan autossa kuin autossa.
  • Nykyaikainen jousitus mahdollistaa erilaiset säädöt lapsen painon ja alustan mukaan.
  • Suuret, polymeerikomposiitista valmistetut pyörät kestävät voimakkaita iskuja, kun rattailla kuljetaan hankalassa tai epätasaisessa maastossa.
  • Viisipisteturvavyö pitää lapsen turvallisesti paikallaan, jolloin lapsi tuntee olonsa turvalliseksi kaikissa tilanteissa.
  • Suuri kuomu suojaa lasta auringolta, sateelta ja tuulelta. Kuomun suuren ikkunan kautta voit pitää lasta silmällä.
  • Säädettävä työntöaisa voidaan säätää käyttäjän mukaan.
  • Mustaksi jauhemaalattu, anodisoitu runko antaa rattaille katu-uskottavuutta.

BOB Revolution PRO -rattaita voidaan käyttää pienestä lapsesta alkaen, sillä rattaisiin on saatavissa myös makuukoppa. Lisävarusteena on saatavissa myös auton turvaistuin.

Rattaiden ohjehinta on 617 euroa, ja ne ovat nyt saapuneet liikkeisiin.

Lue lisää osoitteesta:  http://www.bobgear.fi/product-page?id=5465&cat=rattaat&name=REVOLUTION-PRO

* TÜV:n hyväksymät. TÜV on maailman johtava tuotetestien ja tuotesertifikaattien tekijä. Merkintä takaa, että tuotteet ovat turvallisia, luotettavia ja yhteensopivia.
Katso lisätietoja osoitteesta: http://www.tuv.com/en/corporate/about_us_1/aboutus_1.html

Lisätietoja ja tuotetestejä:

Liza Alvarez, markkinointipäällikkö, Britax Nordiska Barn AB