Britax affinity Jungle Boogie – uudistetut trendikkäät rattaat, joissa yhdistyvät turvallisuus ja tyyli

Britax affinity -rattaat ovat saavuttaneet nopeasti suosiota Ruotsin/Pohjoismaiden markkinoilla. Rattaissa on käännettävä istuinosa ja useita kallistusasentoja. Ne on valmistettu kevyestä alumiinista, ja niissä on irrotettavat CLICK & GO®- adapterit, jotka helpottavat turvaistuimen kiinnittämistä rattaisiin.

Britax affinity -rattaita on saatavissa jo ennestään kuutta eri väriä, ja nyt on saapunut myös ainutlaatuinen kuosi "Britax affinity Jungle Boogie".

Britax affinity -rattaat on suunniteltu erityisesti vanhemmille, jotka haluavat erottua edukseen kaupunkiympäristössä tyylikkäästi ja turvallisesti. Kääntyvät ja lukittuvat etupyörät, erityisjousitus ja ilmakumirenkaat tekevät rattaista kevyet työntää.

Rattaita on jo ennestään saatavissa useissa moderneissa väriyhdistelmissä. Voit itse valita väriyhdistelmän (colour pack) istuinosan pehmusteeseen, jalkapeittoon, kuomuun, tavarakorin tekstiiliin ja turvavaljaiden pehmusteisiin. Rajoitetun ajan on nyt saatavilla Jungle Boogie -malli, joka edustaa väri-iloittelua graffiti-tyyliin.

– Löysin mallin sattumalta, ja sain siitä inspiraation. Malli on sellainen, jonka voisi löytää vaikka seinästä Berliinissä ja joka kuvastaa urbaania viidakkoa. Jungle Boogie edustaa vapautta niin värityksen kuin muidenkin valintojen osalta, kertoo MALA & MAD -yrityksen suunnittelija ja perustaja Madeleine Farnbacher.

MALA & MAD on muoti- ja hyvinvointituotteiden tuotemerkki, joka työskentelee läheisesti nuorten tunnettujen street art -taiteilijoiden kanssa. Britaxin ja MALA & MADin yhteistyössä yhdistyvät toiminnallisuus ja muoti, ja ne tekevät yhdessä työtä hyvän asian puolesta. Jokaisesta myydystä Britax affinity Jungle Boogie colour pack -rattaasta menee kymmenen euroa hyväntekeväisyysjärjestölle nimeltä Back to Life e.V., joka avustaa rahoilla synnytysklinikan rakentamista Mugussa Nepalissa.

Uutta ajattelua edustavissa tuotteissakaan Britax ei koskaan unohda perinteistä turvallisuutta. Kaiken keskipisteessä on lapsen matkustusmukavuus, ja Britax affinity -rattaissa lapsi istuu tukevasti ja turvallisesti. Istuinosa on käännettävä, ja siinä on useita kallistusasentoja.

Myös jalkatuki on säädettävä, ja pyörät on helppo irrottaa ja kiinnittää, tämä säästää tilaa lastattaessa rattaat autoon. Rattaita voi käyttää myös vaunukopan kanssa, joka on ostettavissa erikseen.

Britax affinity Jungle Boogie on myynnissä keväällä/kesällä 2014 valituilla jälleenmyyjillä.

Lisätietoja ja tuotetestejä, ota yhteys:

Liza Alvarez, markkinointipäällikkö, Britax Nordiska Barn AB

liza.alvarez@britax.com Puh.: +46 (0) 705 37 94 40

Lue lisää yrityksestä MALA & MAD:

Lue lisää Britax Affinity -rattaista:

Tuotekuvat:

Ida Åstrand, Grayling