• Valio Oy/

Valio Luomu ja ravintola Grön tarjoavat ainutlaatuisia luomuelämyksiä Helsingissä ennennäkemättömissä paikoissa

Valio Luomu™ ja Suomen parhaaksi ravintolaksi toistuvasti valittu ravintola Grön tuovat luomun lähelle kaupunkilaisia avaamalla kolme uniikkia pop up -ravintolaa Helsingin näköalapaikoille. Ravintolat toimivat paikoissa, jotka eivät normaalisti ole yleisölle avoimia, ja sijainnit on valittu yleisön antamien ehdotusten pohjalta. Luomuravintolat ovat avoinna vain rajallisen ajan, ja vain kutsuvieraille. Vielä on mahdollista voittaa paikat viimeiseen kattaukseen Kansallismuseon torniin 18.–20. kesäkuuta!

Valio ja Ravintola Grön löivät luomuosaamisensa yhteen ja päättivät tarjota kaupunkilaisille ikimuistoisia luomukokemuksia yllättävissä paikoissa Helsingin kattojen yllä. Valio pyysi Facebook-seuraajiltaan ehdotuksia, missä he haluaisivat päästä nauttimaan ainutlaatuisesta ravintolakokemuksesta. Saatujen ehdotusten perusteella ravintoloiden kohteiksi valikoituvat kolme näköalapaikkaa Helsingin sydämessä: Paasitornin huippu, Sinebrychoffin puiston torni ja Kansallismuseon torni.

Ensimmäinen pop up -ravintola avautui 28.5. Paasitornin näköalatorniin, jossa sen 110-vuotisen historian aikana ei tiettävästi ole aiemmin toiminut ravintolaa. Toinen ravintola avautuu 4.6. Sinebrychoffin puiston tornissa, joka on rakennettu 1860-luvulla näköalapaikaksi ja puiston kaunistukseksi. Kolmas huikea ravintola avataan 18.6. Helsingin ydinkeskustan tunnettuun maamerkkiin, Kansallismuseon torniin.

Liput kahteen ensimmäiseen ravintolaan Paasitornissa ja Sinebrychoffin puiston tornissa on arvottu, mutta vielä 3.6. asti on mahdollista tehdä unelmista totta ja voittaa paikat ystävän kanssa herkullisen luomumenun äärelle Kansallismuseon tornin ravintolaan. Valio Luomun ja ravintola Grönin kesän kolmas luomukattaus järjestetään 18.–20. kesäkuuta.

Mitään näin modernia ei näissä tiloissa ole hetkeen nähty – osallistu siis arvontaan 3.6. mennessä. Kahden hengen VIP-kutsun arvontaan voi osallistua kertomalla Valion Facebook-sivuilla jaetun kuvan kommenttikentässä, kenen kanssa haluaisi osallistua tälle ainutlaatuiselle illalliselle.

Osallistu arvontaan osoitteessa:

Maailman innovatiivisin meijeri ja ruokatalo

Valion tehtävä on luoda hyvinvointia ja makuelämyksiä vastuullisesti. Teemme maistuvia tuotteita maidosta ja useista muista raaka-aineista. Tarjoamme makunautintoja, vaihtelua ja iloa ruokapöytään. Samalla toteutamme tärkeitä yhteiskunnallisia tehtäviä: ruoan riittävyyden turvaaminen, kansanterveyden kohentaminen ja eläinten hyvinvoinnin parantaminen ovat esimerkkejä vaikutuksistamme. Näin ajattelevat myös suomalaiset, jotka ovat valinneet Valion Suomen vastuullisimmaksi yritykseksi neljä vuotta peräkkäin.

Olemme suomalaisten maitotilayrittäjien omistama yritys ja maksamme kaikki tulot maidontuottajillemme. Työllistämme maitotiloilla yhteensä 25 000 ihmistä. Valiolla on töissä 4 000 eri alojen ammattilaista ja kuuntelemme kuluttajia yli 100 vuoden kokemuksella.

Nobelisti A.I Virtasen perintö elää meissä edelleen. Hänen johtaessaan Valion laboratoriota ohjenuoraksemme vakiintui ajatus ihmisten hyvinvoinnin lisäämisestä. Teemme tieteestä arkea ja elämää parantavia tuotteita. Kuluttajat nauttivat Valion tuotteista yli 60 maassa ja innovaatioillamme on 350 patenttia ympäri maailman. Olemme Suomen suurin elintarvikkeiden viejä ja koko elintarviketeollisuuden suunnannäyttäjä. Valion liikevaihto vuonna 2017 oli 1 708 miljoonaa euroa.

Valio – Paremman elämän palveluksessa.

www.valio.fi