Valio pelastaa vanhoja pöytiä ja tarjoaa sitten ainutlaatuisia elämyksiä niiden ääressä

Valio kunnostaa ja entisöi vanhoja ruokapöytiä osana yhdessä pöydässä -kampanjaansa. Kunnostetut pöydät viedään ainutlaatuisiin kohteisiin Suomessa, ja kuluttajat voivat voittaa ikimuistoisen kesäaamiaisen yhdessä pöydässä ystävien tai perheen kesken.

– Suomalaiset syövät yhdessä vähiten Euroopassa. Moni haluaisi istahtaa useammin yhteiseen pöytään perheen tai kavereiden kanssa. Valio on yli 110 vuoden ajan ollut mukana suomalaisten ruokapöydissä, ja meille syntyi ajatus, että voisimme tehdä enemmän innostaaksemme ihmisiä syömään yhdessä, markkinointipäällikkö Maria Pimenoff Valiolta perustelee.

Kampanjan alkuvaiheessa Valio on etsinyt ja kunnostanut viisi ruokapöytää, joilla on jokaisella oma tarinansa. Uudenlaista käyttötarkoitusta vailla olevat pöydät ovat löytyneet Kierrätyskeskuksen, Facebook-kirpparin ja tori.fi:n kautta. Puuseppä Matti Palmu on kunnostanut ja entisöinyt pöydät, ja ne ovat nyt valmiina uusien tarinoiden äärelle.

Kuluttajat voivat voittaa ikimuistoisen aamiaishetken yhdessä pöydässä perheen tai kaveriporukan kesken osallistumalla kilpailuun Valion Facebookissa 22.6.–11.7.2017. Kilpailuun osallistutaan kertomalla, kenen kanssa ja miksi haluaisi yhteiselle aamiaiselle. Parhaat tarinat voittavat. Ikimuistoiset aamiaiset järjestetään 1.7. Helsingissä Suomenlinnan Kustaanmiekassa, 8.7. Turussa Suomen Joutsenessa sekä 15.7. Repoveden kansallispuistossa.

– Pöytien tarina saa jatkoa myös syksyllä ja ensi vuonna. Aiomme etsiä ja kunnostaa lisää pöytiä ja tarjota kuluttajille elämyksiä niiden äärellä, Maria Pimenoff lupaa.

Katso video pöytien kunnostamisesta>>
Lisätietoja>>
Kilpailun säännöt>>

Lisätietoja: Markkinointipäällikkö Maria Pimenoff, Valio Oy, puh. 040 563 2943, sähköposti maria.pimenoff@valio.fi, Twitterissä @maria_pimenoff