Valio poistaa myynnistä erän Valio Tuuti® äidinmaidonkorvikkeita ja vieroitusvalmisteita

Valio poistaa varotoimenpiteenä myynnistä erän maitopohjaisia Valio Tuuti® äidinmaidonkorvikkeita ja vieroitusvalmisteita. Parasta ennen -päiväyksellä 14.6.2018 olevia Valio Tuuti® 1 ja 2 tuotteita pakkauskoossa 1 litra ei pidä käyttää.

Takaisinveto koskee seuraavia tuotteita, joiden parasta ennen -päiväys on 14.6.2018:

Valio Tuuti® 1 maitopohjainen äidinmaidonkorvike 1 l UHT

Valio Tuuti® 2 maitopohjainen vieroitusvalmiste 1 l UHT

Tuotteen valmistuksen aikana pakkauskone on saattanut vaurioittaa yksittäisiä pakkauksia, mikä saattaa aiheuttaa tuotteen pilaantumisen.

Valio on tiedottanut asiasta tukku- ja vähittäiskauppoja, jotka poistavat kyseisen erän tuotteet myynnistä.

Pyydämme kuluttajia ottamaan yhteyttä Valion verkkosivujen palautelomakkeen kautta: www.valio.fi/ota-yhteytta

Valio pahoittelee kuluttajille mahdollisesti aiheutunutta haittaa.

Lisätietoja medialle:

Tuotepakkausten kuvat ovat ladattavissa tämän tiedotteen linkeistä.

Kategoriajohtaja Jussi Matsson, puh. 050 348 0460, jussi.mattsson@valio.fi

Viestintäpäällikkö Helena Karhujoki, puh. 050 911 7059, helena.karhujoki@valio.fi