Diili-kilpailijoiden Lupaa hyvää –kampanjamaidot kauppoihin syyskuussa

MTV 3:n Diili-ohjelmassa kilpaileva joukkue on ideoinut tämän syksyn teemamaidot Valiolle. Syyskuun loppupuolelta joulukuun alkuun Valion perusmaitojen tölkeissä ”luvataan hyvää”. Oman hyvinvointilupauksensa voi käydä tekemässä Valion nettisivuilla tai Facebookissa. Kun hyvinvointilupauksia kertyy, Valio laittaa hyvän kiertämään Lasten Päivän Säätiön eri järjestöjen kautta.

Diili-kilpailijoiden tehtävänä oli suunnitella Valiolle uusi perusmaitojen kampanja ja tölkkien ilme teemana suomalaisuus ja suomalaisten hyvinvointi. Hyvinvointi koostuu ravitsemuksen lisäksi muun muassa riittävästä unesta, liikunnasta, läheisistä ihmissuhteista, työstä ja painonhallinnasta. Jokainen näistä hyvinvoinnin osa-alueista on saanut oman maitotölkkinsä, jossa kuvitus ja teksti kertovat aiheesta.

Lisäksi suomalaisia kehotetaan maitotölkissä antamaan internetissä joko Valion Facebook-sivuilla tai kampanjan sivuilla www.valio.fi/lupaus   oma hyvinvointilupauksensa. Kampanjassa korostetaan, että jo pienillä elämäntapamuutoksilla voi saada isoja aikaan – kaikkea ei tarvitse remontoida kerralla.

Lupauksista kertyy lahjoitus

Valio on luvannut laittaa hyvän kiertämään: Kun kuluttajien antamia hyvinvointilupauksia kertyy, Valio tekee lahjoituksia lapsille ja nuorille pääasiassa Lasten Päivän Säätiön eri järjestöjen kautta. Lahjoituksista ja niiden kohteista kerrotaan Valion Facebook-sivulla, kun ne ovat ajankohtaisia. Lahjoitusten yhteissumma kohoaa yli 7000 euron.

Lupaa hyvää –kampanja on jatkoa Valion menestyksekkäille maitokampanjoille, joiden tuotto on usein valjastettu lasten ja nuorten tukemiseen. Aiemmin maitotölkeissä on nähty mm. kuvataidetta, runoja, musiikintekijöitä, suomalaisia maidontuottajia ja suomalaista työtä.  Normaalikuosiin maitotölkit palaavat joulukuun alussa.

Tutustu kampanjaan joko Facebookissa tai www.valio.fi/lupaus ja käy antamassa oma hyvinvointilupauksesi!

Lisätietoja: markkinointipäällikkö Teea Björklund, Valio Oy, puh. 010 381 2291 tai tuotepäällikkö Paula Viikari, Valio Oy, puh. 010 381 2962.

Avainsanat:

Yrityksestä

Valio Oy on suomalaisten maitotilayrittäjien omistama yritys, jonka tehtävä on turvata maidontuotannon ja maaseudun elinkelpoisuus Suomessa jalostamalla maidosta hyvänmakuisia ja hyvinvointia edistäviä tuotteita. Valion liikevaihto on 1 718 miljoonaa euroa ja henkilöstöä on noin 4 000. Valio on Suomessa maitotuotteiden markkinajohtaja ja ravitsemuksen sekä maun kansainvälinen edelläkävijä. Laatu, osaaminen ja vastuullisuus ovat olleet Valion ohjenuoria jo yli sadan vuoden ajan. Suomen markkinoilla Valion logo on takuu suomalaisesta maidosta valmistetusta maitotuotteesta. Tuotteiden turvallisuudesta huolehditaan ketjun jokaisessa vaiheessa tilalta kauppaan. Valio säästää ympäristöä käyttämällä kierrätettäviä pakkausmateriaaleja ja uudelleen käytettäviä kuljetusalustoja.