Air-Core Down on ilmankevyt ja untuvanpehmeä matkatyyny

Ylellisiin matkailutuotteisiin erikoistunut Cocoon tuo markkinoille ilmatäytteisen matkatyynyn, jonka täytteenä on poikkeuksellisesti myös untuvaa. Tyyny on kevyt ja pieneen tilaan pakkautuva ilmatäytteisyyden ja kevyiden materiaalien ansiosta. Untuvakerros tuo Air-Core Downiin matkatyynyille ennennäkemätöntä käyttömukavuutta ja pehmeyttä.

Air-Core Down sopii tauko-, torkku- ja yötyynyksi kaikenlaisiin olosuhteisiin kuumasta kylmään ja kuivasta kosteaan. Toisella puolella on lämmittävää mikrokuitua ja toisella puolella viilentävää polyesteriä. Esimerkiksi lentokoneen ilmastoinnin puhaltaessa on mukavaa levätä vasten lämmintä puolta, kun taas hellepäivänä aurinkotuolissa tuntuu hyvältä nojata viileää puolta vasten.

Untuva on pehmeää ja eristävää luonnonmateriaalia, joka ei kahise korvaa vasten. Air-Core Downin untuva on käsitelty kosteutta hylkiväksi, joten hiki tai ympäristön kosteus eivät imeydy tyynyyn, ja se pysyy kuivana ja raikkaana.

Kevyt ja kompakti Air-Core Down painaa vain 135 grammaa. Se pakkautuu pikkuiseen kuljetuspussiin (12 cm x 8 cm x 8 cm), joten sitä voi kantaa matkalaukun lisäksi vaikka käsilaukussa tai taskussa. Tyyny on helppo pestä kätevän vetoketjun ansiosta, josta ilmasäiliön voi poistaa pesun ajaksi.

Tyynyä saa tyylikkäänä sinisenä ja kirkkaana keltaisena. Perusmallin lisäksi sitä saa U:n muotoisena niskatyynynä.

Suositushinta: Cocoon Air-Core Down Pillow (perus) 59,95 € ja Cocoon Air-Core Down Neck Pillow (U-muoto) 56,95 €

Cocoon on vuonna 1989 perustettu itävaltalainen yritys, joka valmistaa laatutuotteita matkustamiseen ja etenkin matkalla nukkumiseen.