Alpine Tour -laskettelusukat tarjoavat ensiluokkaista mukavuutta

Pohjoisirlantilainen Bridgedale on lanseerannut erittäin mukavat Alpine Tour ‑sukat aktiiviharrastajille. Sukissa näkyy Bridgedalen 100 vuoden kokemus ulkoilusukkien valmistuksesta. Erilaisten neulosten tarkka sijoittelu sekä merinovillan ja tekokuitujen yhdistäminen tekevät Alpine Tour ‑sukista lämpimät, hyvin istuvat ja kosteutta siirtävät – siis ihanteelliset sukat laskettelijalle.

Istuu vaan ei purista
Alpine Tour ‑sukat on muotoonneulottu, joten ne istuvat erinomaisesti ja pysyvät hyvin jalassa. Sukan yläpäässä on tuplaresori, joka pitää varren ylhäällä mutta ei purista. Sukka tukee jalkaa nilkan ympärillä, ja niin sanottu ”Y”-kantapää estää sukan valumisen. Sukissa ei ole hankaavia tai painavia saumoja: ainoa sauma on sijoitettu varpaiden päälle ja sekin on kudottu piiloon. Varteen on tehty ainutlaatuisella silmukkakudonnalla pehmuste, joka suojaa hankaukselta ja säätelee lisäksi lämpöä ja kosteutta.

Merinovillan ja tekokuidun tasapaino
Sukkien materiaali on 21 % merinovillaa, 20 % Endurofilia
, 58 % nailonia ja 1 % Lycraa®. Yhdistämällä villaa ja tekokuituja Bridgedale hyödyntää molempien parhaita ominaisuuksia. Kokonaisuudessaan materiaali on ohutta, jotta tuntuma ja kontrolli säilyy, mutta jalkaterässä on paksumpaa MerinoFusion-kudosta. Merinovilla siirtää paremmin kosteutta ja tuntuu pehmeämmältä kuin muut villat. MerinoFusion on Bridgedalen kehittämä kudontatekniikka, jolla merinovillalangan ympärille kudotaan tekninen kuitu, joka kuljettaa kosteuden pois jalasta ja lisää sukan kestävyyttä.

Laskettelu- ja lumilautakenkiin
Alpine Tour ‑sukat sopivat täydellisesti varrellisiin monoihin. Sukkien varsi on koko säären mittainen, jotta pitkien alushousujen ja sukan saumat eivät tule monon varren kohdalle, jossa ne helposti painavat. Lisäbonuksena nilkassa ja kantapäässä on pienempikitkaista neulosta, mikä helpottaa jalan laittamista monoon.

Laatu kestää
Alpine Tour ‑sukat säilyttävät muotonsa ja kokonsa pitkään; 3 vuoden takuu kertoo siitä, kuinka laadukkaat sukat ovat. Sukkia on saatavilla hillityn tyylikkäissä väreissä sekä miehille että naisille.

Bridgedale Alpine Tour -sukkia on esitteillä 30.10.–1.11. Skiexpo-messuilla Helsingin Messukeskuksessa Scandinavian Outdoorin osastolla 6n101.

Myynti: Stockmann, Intersport ja Scandinavian Outdoor.