arena Bodylift korostaa parhaita puoliasi

Kansainvälinen kilpauimareiden sponsori ja uintiharrastajien suosikki arena esittelee vartaloa muokkaavat Bodylift-uimapuvut. Bodylift on tehty kaikille naisille sillä ajatuksella, että uimapuku yllä voi olla itsevarma ja vapaa olo. Bodylift huomioi vartaloiden ainutlaatuisuuden: asut tukevat ja muokkaavat erikokoisia ja -muotoisia vartaloita. Kaiken ikäiset naiset hoikasta muodokkaaseen voivat tuntea olonsa mukavaksi ja itsevarmaksi ja nauttia vedessä liikkumisesta.

Tukee
Bodylift-uimapuvut tukevat ja muokkaavat vartaloa. Uimapukuja löytyy erikokoisilla liiveillä ja erilaisilla tukivaihtoehdoilla: on alasaumoista tuettu malli sekä malli sisään ommelluilla kupeilla, jotka tukevat ja nostavat rintoja. Olkaimissa on mukavat pehmusteet, ja ne saa säädettyä sopivan pituisiksi, mikä vähentää hartioihin kohdistuvaa rasitusta.

Muokkaa
Keskivartalo on monille naisille haasteellinen alue. Bodyliftin materiaali ja tarkasti asetellut tuplakangaspaneelit litistävät vatsaa, tarjoavat tukea ja muotoilevat keskivartaloa virtaviivaisemmaksi.

Joustaa
Bodylift ei ole suunniteltu pelkästään näyttämään hyvältä; Perfect Fit ‑rakenteen ansiosta puku on joustava ja mahdollistaa täysin vapaan liikkuvuuden. Ideana on nauttia uimisesta ja muusta vesiurheilusta vapaasti, ilman huolta ulkonäöstä.

Vapaa liikkumaan
Bodylift‑uimapuvuissa muodikkuus, ainutlaatuinen vartalon tuki ja sporttisuus kulkevat käsi kädessä.  Asuja voi käyttää kaikkialla uimahallista rannalle – avantouintiinkin ne ovat mainio asu. Kangas kestää hyvin niin klooria kuin merivettä. Kankaassa on kauttaaltaan UPF 50+ auringonsuoja. Kangas on myös hengittävää ja nopeasti kuivuvaa.

Bodylift-asuja on saatavilla monia eri malleja, kaikki tyylikkäissä väreissä ja parhaita puolia korostavilla kuvioilla.

Suositushinta: 69,95 € – 79,95 € mallista riippuen.

Vandernet Oy, tuoteryhmäpäällikkö Mikko Honkanen
mikko.honkanen@vandernet.com 020 7418 337