Arena lanseeraa huipputekniset Cobra Ultra ‑uimalasit

Arena esittelee uudet, Japanissa valmistetut Cobra Ultra -uimalasit, joiden jokainen yksityiskohta on suunniteltu parantamaan uimarin suoritusta. Markkinoiden teknisimmät uimalasit vakuuttavat laajalla näkökentällä, virtaviivaisella muotoilulla ja miellyttävällä istuvuudella.

Cobra Ultra -uimalasien virtaviivainen muotoilu vähentää veden vastuksen minimiin. Matalaprofiiliset linssit ja integroitu TPE-tiiviste muodostavat yhtenäisen rakenteen yhdessä kaksiosaisen päähihnan kanssa, mikä mahdollistaa linssien suuren koon ja laajan näkökentän sekä edessä että sivuilla.

Uimalasit ovat kevyet ja istuvat erinomaisesti kasvoille linssien matalan profiilin ansiosta. Kaksiosainen helposti säädettävä silikonihihna yhdistettynä hydrodynaamiseen muotoiluun pitää uimalasit tukevasti paikoillaan. Tukevan designin ansiosta uimari voi täysillä keskittyä suoritukseensa, ilman huolta lasien irtoamisesta.

Cobra Ultra -uimalaseja on saatavilla optisesti laadukkailla perus tai peilipintaisilla polykarbonaatti-linsseillä, joissa on UV-suoja ja huurtumisenestokäsittely. Uimalaseja löytyy monta tyylikästä väriä, joista jokainen uimari voi valita omaan tarpeeseensa ja tyyliinsä sopivat.

Pakkaukseen sisältyy viisi erilevyistä vaihdettavaa nenäsiltaa, joiden ansiosta lasit sopivat lähes kaikille kasvotyypeille.

Cobra Ultra -video: https://www.youtube.com/watch?v=z27jnnFgMak

Myynti : Hyvin varustetut urheilu-, retkeily- ja vapaa-ajan myymälät sekä tavaratalot.

Suositushinnat: Cobra Ultra 39,95 € ja Cobra Ultra Mirror 45,95 €.

Vandernet Oy, tuoteryhmäpäällikkö Mikko Honkanen
mikko.honkanen@vandernet.com 020 7418 337