arenalta uudet sporttibikinit uintiin ja urheiluun

Italialainen arena tuo markkinoille tyylikkäät Sporty 1 Racer ‑bikinit, jotka sopivat sekä uintiin että urheiluun. Sporttiset bikinit yllä voi viettää kokonaisen kesäpäivän – välillä uiden, välillä rannalla urheillen, ja välillä auringossa lekotellen. Sekä aurinkoa että klooria kestävät bikinit sopivat niin järveen, mereen kuin altaaseen.

Sporty 1 Racer on ihanteellinen asu urheiluun. Kangas on pehmeää, joustavaa ja erittäin hyvin istuvaa. Asu sopii kesällä erinomaisesti ulkokäyttöön, sillä siinä on UPF 50+ -auringonsuoja. Sporttibikinit yllä voi uimisen lomassa esimerkiksi pelata rantalentistä tai suppailla.

Kankaan materiaali on Waterfeel Ecoa, joka koostuu polyamidista (80 %) ja huippukestävästä Xtra LongLife Lycrasta (20 %). Xtra LongLife Lycra on viisi kertaa kestävämpää kuin normaali Lycra ja kymmenen kertaa kestävämpää kuin tavallinen elastaani. Waterfeel Econ polyamidi on täysin valmistettu kierrätysmateriaalista, minkä ansiosta ympäristövaikutukset ovat vähäiset.

Sporty 1 Racer -asu on väriltään tyylikäs yhdistelmä tummansinistä ja liilaa. Nämä sporttibikinit päällä on naisellinen, mukava ja urheilullinen olo, meni sitten altaaseen treenaamaan, mereen polskimaan tai rannalle pelaamaan.

Lisätietoja:
Vandernet Oy, tuoteryhmäpäällikkö Mikko Honkanen