Bodylift Doris muotoilee mukavasti

Suomen Uimaliiton pääyhteistyökumppani ja kansainvälisten uintitähtien varustetoimittaja arena esittelee vartaloa muotoilevan Bodylift Doris –uimapuvun. Bodylift-uimapuvut on suunniteltu kaikille ikäisille ja kokoisille naisille. Ne tukevat ja korostavat naisen vartalon parhaita puolia ja käyttäjä voi keskittyä nauttimaan vedessä liikkumisesta rannalla, uimahallissa tai vaikka avannossa.

Bodylift Doris on tehty erityisesti arenalle suunnitellusta SensitiveFit-materiaalista, joka on hyvin klooria ja uv-säteilyä kestävää. Materiaali tuntuu erittäin mukavalta päällä ja puvun rakenne muotoilee ja tukee vartaloa. Puvun vuorikangas pitää puvun istuvuuden napakkana niin, ettei puku kuitenkaan kiristä tai purista.

Doris-puvussa oleva U-selkäosa säädettävine olkaimineen on helppo pukea ja säätää sopivaksi. Puvun C-koon liiviosa antaa hyvän tuen povelle. Bodylift-uimapukuja löytyy myös muilla liivivaihtoehdoilla, kuten pienempi B-koko ja alasaumoista tuettu malli.

Doris-puvun SensitiveFit-materiaali on 68 % polyamidia ja 32 % Lycraa. Materiaali on kulutusta kestävä, hengittävä ja nopeasti kuivuva. Bodylift-asuja on saatavilla monia eri malleja, kaikki tyylikkäissä väreissä ja parhaita puolia korostavilla kuvioilla. Bodylift -uimapukujen kankaat tehdään Milanossa Italiassa.

M aahantuojan uutishuone ja tuotekuvat: http://news.cision.com/fi/vandernet

Vandernet Oy, tuoteryhmäpäällikkö Mikko Honkanen
mikko.honkanen@vandernet.com 020 7418 337