Bridgedale Mini on älyttömän hyvä treenisukka

Pohjoisirlantilainen sukkavalmistaja Bridgedale tuo markkinoille premium-luokan treenisukan. Bridgedale Mini on ohut ja matalavartinen sukka, joka sopii treenaamiseen niin sisällä kuin ulkona.  Mini on erinomainen sukka esimerkiksi salille, jumppatunnille, sisäpeleihin, juoksuun, pyöräilyyn, golfiin ja sauvakävelyyn.

Mini on ohutta neulosta, jossa on tiiviimpi ja kestävämpi neulos varpaiden ympärillä ja kantapäässä. Jalkapöydän päällä oleva neulos on verkkomainen ja hengittää äärimmäisen hyvin. Kantapäässä on erityinen napakka Y-neulos, joka takaa sukan hyvän istuvuuden ja pitää sukan hyvin paikoillaan. Bridgedale Mini -sukissa on litteä huomaamaton sauma varpaiden päällä. Litteydellä ja sauman sijoittamisella varpaiden päälle (eikä päähän) varmistetaan se, ettei sauma hankaa tai paina käyttäjää.

Sukan materiaali on 53 % nylon/polyamidi, 42 % Coolmax® ja 5 % Lycra®/elastaani. Coolmax® on erittäin tehokas kosteudensiirtäjä, joka toimii erityisen hyvin hengittävien kenkämateriaalien kanssa. Coolmax® siirtää hien tehokkaasti pois iholta sinne, missä se voi haihtua hengittävien materiaalien läpi sekä sukan vartta ylöspäin.

Bridgedale Miniä on saatavilla sekä miesten että naisten malleja. Naisten mallissa on hivenen kapeampi lesti kuin miesten mallissa. Minillä on 1 vuoden materiaali- ja valmistusvirhetakuu.

Vandernet Oy, tuotepäällikkö Elina Kärkkäinen
elina.karkkainen@vandernet.com 020 7418 336