CamelBak-uutuus Forge Divide kätevään kahvitteluun

Amerikkalainen juomaratkaisujen kehittäjä CamelBak esittelee uuden tyylikkään Forge Divide -termosmukin. Kuumalle ja kylmälle juomalle sopivalla takeaway-mukilla juominen onnistuu yhdellä kädellä ainutlaatuisen korkkimekanismin ansiosta. Forge Divide sopii auton mukitelineeseen ja sitä voi kantaa kätevästä sormilenkistä. Kahvit, teet ja kaakaot kulkevat sotkematta myös laukussa tai repussa, sillä mukin korkki on tiivis.

Forge Divide -mukista voi juoda yhdellä kädellä. Nappia painetaan juomisen ajan ja kun päästetään irti, korkki sulkeutuu itsestään. Korkin voi myös lukita auki, jos haluaa jäähdyttää juoman nopeammin tai juoda tiheään tahtiin. Forge Divide on erityisen näppärä, kun haluaa nauttia juomansa liikenteessä sotkematta.

Mukissa on kaksikerroksinen rakenne, jonka ansiosta juoma pysyy kuumana reilun tunnin. Tulikuuman juoman varalta korkin juomakouru on muotoiltu niin, että kuumuuden ehtii huomata ennen kuin neste koskee huulia.  Mukin sisäpuoli ja yläosa ovat polypropyleeniä, joka ei sisällä BPA:ta, ja alaosa on ruostumatonta terästä. Koko rakenne kestää hyvin iskuja.

Forge Divide on muotoiltu niin, että se istuu hyvin käteen ja juomanapin painaminen on helppoa. Korkissa on sormilenkki, joka tekee kantamisesta helppoa ja mahdollistaa mukin ripustamisen esimerkiksi repun ulkopuolelle.

Forge Divideen mahtuu 0,47 litraa nestettä. Se painaa vain 306 grammaa, ja se on 22,5 senttiä korkea. Muki on helppo pesaista käsin, ja korkin voi tarpeen tullen pestä tiskikoneessa. Materiaali- ja valmistusvirhetakuu on 10 vuotta.

www.vandernet.com/sport/tuote/57038