CamelBakilta uniikki Kudu‑reppu selkäpanssarilla

Maailman johtava kannettavien juomaratkaisujen valmistaja CamelBak esittelee uuden Kudu‑pyöräilyrepun, jossa on irrotettava selkäpanssari. Kudu on ihanteellinen reppu enduro- ja moottoripyöräilyyn, maastopyöräilyyn, lasketteluun ja kaikkeen urheiluun,  jossa liikkuja haluaa kantovälineen ja selkäsuojan samassa paketissa.

Selkäsuoja on kypärän jälkeen tärkein suojavaruste maasto- ja moottoripyöräilyssä, jossa vakavat iskut voivat onnettomuustilanteessa syntyä pienimmistäkin kivistä.  Selkäpanssari suojaa selkäydintä pistemäisiltä iskuilta ja estää halvaantumisen. Myös sisäelimet ja häntäluu ovat suojattuina selkäpanssarin alla.

Selkäsuojille asetetussa EN 1621-2 ‑standardissa on kaksi tasoa, joista Kudun selkäpanssari täyttää korkeamman Level 2:n vaatimukset. Testissä 5 kilogramman paino pudotetaan suojan päälle 1 metrin korkeudesta, minkä jälkeen iskusta jäljelle jäänyt voima mitataan. Standardin vaatimus on enintään 9 kN, joka alitetaan tuotteessa reilusti. Vaikka panssarissa on paras mahdollinen suoja selälle, sen materiaali on saatu pidettyä kevyenä ja joustavana.

Kudu pysyy tukevasti paikoillaan leveän lantiovyön ja kahden rintaremmin ansiosta, joiden korkeutta voi säätää portaattomasti. Selkäosa on pehmustettu kevytrakenteisilla EVA‑pehmusteilla, jotka eivät hiosta.  Olkahihnoissa on pidikkeet juomaletkulle, mikäli Kudusta haluaa tehdä juomarepun erikseen ostettavalla Antidote‑juomasäiliöllä.

Kudu on reppu urheilijoille, jotka haluavat nauttia vauhdin hurmasta turvallisuudesta tinkimättä. Tyhjänä reppu painaa vain 780 grammaa, ja tarvikkeille ja vesisäiliölle on tilaa 12 litran edestä. Tavarat pysyvät hyvin järjestyksessä joustavien verkkotaskujen ja irrallisen, aukirullattavan työkalupussin ansiosta. Repun väri on hillityn tyylikäs musta vihreillä yksityiskohdilla.

Myynti : Hyvin varustetut urheilu-, retkeily- ja vapaa-ajan myymälät sekä tavaratalot .

Suositushinta: 199 €