Cruxilla vesi virtaa vauhdikkaasti

CamelBak tuo markkinoille entistä helppokäyttöisemmän reppuun laitettavan juomasäiliön. Crux-säiliöstä saa yhdellä imaisulla 20 % enemmän nestettä kuin muista markkinoilla olevista säiliömalleista. Cruxin juomaletkun halkaisija on aiempia malleja suurempi ja vesi virtaa entistä vauhdikkaammin.

Ergonominen Crux-säiliö on omiaan pitkäkestoiseen treenaukseen ja suorituskeskeisiin lajeihin. Kaksilitraisesta mallista riittää nestettä helposti pariksikin tunniksi. Rauhallisemmassa menossa, kuten päiväretkillä, vesi riittää vielä pidemmäksi aikaa. Letkun suuosan ergonomiaan on kiinnitetty erityisesti huomiota, mikä tekee juomisesta entistä mukavampaa.

Crux-säiliön suuaukko on reilun kokoinen, joten säiliön täyttäminen, puhdistaminen ja kuivatus sujuvat vaivattomasti. Säiliö aukeaa ja sulkeutuu kiertämällä kantta vain puoli kierrosta. Cruxin letkussa on Quick Link™-pikaliitin, jonka ansiosta säiliön pois ottaminen ja takaisin reppuun laittaminen on helppoa. Quick Link™ –pikaliitin sulkee säiliön automaattisesti kun letku irrotetaan, joten säilössä voi kuljettaa vettä myös silloin, kun letku on irti. Juomaletkussa puolestaan on tipaton suukappale, jossa on ON-OFF –venttiili.

Crux-säiliön sisällä on veden heilumista estävä välisenä ja se on valmistettu materiaaleista, jotka eivät aiheuta juomaan makuja eivätkä hajuja. Säiliön sisäpuolella on HydroGuard™-antimikrobipinta. Juomasäiliötä on helppo pitää kädessä tukevan kahvan avulla.

Crux-säiliötä on saatavana kolmessa eri koossa: 3, 2 ja 1,5 litraa. Tämän lisäksi säiliöstä löytyy myös 3 litrainen Lumbar-lantiomalli, jolloin reppuun jää enemmän tilaa varusteille ja sen painopiste on alempana. Säiliöllä on 10 vuoden materiaali- ja valmistusvirhetakuu. Kaikki CamelBakin vuonna 2017 markkinoille tulevat juomareput on varustettu Crux-säiliöllä.

Maahantuojan uutishuone ja tuotekuvat: http://news.cision.com/fi/vandernet    http://www.vandernet.com/sport/tuote/1229001002

Myynti : Hyvin varustetut urheilu-, retkeily- ja vapaa-ajan myymälät sekä tavaratalot.

Suositushinta: Crux 1,5 l 44,90 €, Crux 2 l 49,90 €, Crux 3 l 55,90 €, Crux Lumbar 3 l 59,90 €

Vandernet Oy, tuotepäällikkö Elina Kärkkäinen
elina.karkkainen@vandernet.com 020 7418 336