Fabsil-sumute pitää teltat ja muut ulkokankaat vedenkestävinä – helposti, edullisesti ja erittäin tehokkaasti

Englantilaisen Granger’sin Fabsil-sumute tarjoaa erittäin korkealuokkaisen ja pitkäaikaisen suojauksen sadevedeltä, kasteelta ja lialta. Äärimmäisen tehokas ja helppokäyttöinen Fabsil ilmentää Granger’sin 70 vuoden kokemusta varusteiden suojauksesta.

Granger’s suosii ulkoiluvarusteiden hellää mutta tehokasta huolenpitoa. Hoitamalla ja suojaamalla arvokkaita varusteita säästyy niin rahaa, aikaa kuin hermojakin – vuotava ja likainen telttakangas ei vain oikein tee tehtäväänsä.

Jos varusteista ei huolehdi, niiden suorituskyky huononee ja tuotteen käyttäjä joutuu pian uudestaan ostoksille. Kyllästäminen palauttaa vedenpitävyyden ja pidentää tuotteen käyttöikää.

Silikonipohjainen Fabsil kyllästää tehokkaasti kaikenlaiset ulkona käytettävät kankaat. Sillä voi suojata muun muassa teltat, pressut, puutarhatuolit, venekuomut, suojakatokset, markiisikankaat ja avoautojen kangaskatot.

Kyllästeen levittäminen on helppoa ja nopeaa: ravista vain pulloa ja suihkuta 10–15 cm päästä puhtaalle kankaalle. Kuivuttuaan tuote muodostaa viimeistellyn, värittömän ja hajuttoman pinnan, joka suojaa korkealuokkaisesti ja erittäin pitkään.

Fabsil on kätevä ja edullinen tapa suojata kangastuotteesi parhaalla mahdollisella tavalla.

Suositushinta: 14,90 €.

Myynti: Hyvin varustetut urheilu-, retkeily- ja vapaa-ajan myymälät.