Food Container -termarissa lounas pysyy lämpimänä

Saksalainen termosvalmistaja Isosteel on lanseerannut uuden Food Container -ruokatermoksen, jossa yhden hengen lounas pysyy lämpimänä todella pitkään. Kompakti puolen litran termosastia sopii mukaan napattavaksi niin toimistoon, työmaalle kuin päiväretkelle luontoon.

Food Container on helppokäyttöinen ruoka-astia, jonka ansiosta voi unohtaa ympäristöä kuormittavat kertakäyttöastiat ja epäkäytännölliset muovipurkit. Laadukas 18/8-ruostumaton teräs ja kaksiseinäinen rakenne pitävät ruuan lämpimänä erittäin pitkään. Rakenteen ansiosta astiasta voi pitää kiinni polttamatta näppejään.

Kierrekansi on täysin vesitiivis, joten astiassa voi pitää myös juotavaa tai keittoa. Kannessa on myös otetta parantava kumireunus, joka helpottaa avaamista ja sulkemista.

Food Containerin suuren täyttöaukon ja sileän sisäpinnan ansiosta sen saa helposti puhdistettua valmiiksi seuraavaan päivään. Mikäli astiaa ei ehdi tai pysty putsaamaan saman tien, konepesunkestävät osat voi myöhemmin pestä tiskikoneessa.

Food Container on kätevä ja kestävä ruokatermos yhden henkilön päivittäiseen käyttöön esimerkiksi toimistoon tai työmatkalle tai koko perheen retkikäyttöön vaikkapa metsään tai puistopiknikille. Termaria saa teräksisenä sekä titaanin värisenä. Kaikilla Isosteel-tuotteilla on 5 vuoden materiaali- ja valmistusvirhetakuu.

Suositushinnat: Food Container 0,5 L 22,95 € ja Food Container Titan 0,5 L 25,95 €

www.vandernet.com/sport/tuote/VA-9684