Granger’sin Wash+Repel pesee ja kyllästää ympäristöystävällisesti

Brittiläinen vaatteiden ja varusteiden hoitoon erikoistunut Granger’s esittelee Wash+Repel‑aineen, joka puhdistaa ja kyllästää ulkovaatteet saman pesukerran aikana. Wash+Repelin uusi kyllästeteknologia tekee siitä mullistavan ympäristöystävällisen.

Wash+Repel on tarkoitettu kaikille paljon ulkoileville – ja paljon ulkoilevien vanhemmille. Se puhdistaa vaatteen ja antaa sille suojan, ja tekee molemmat ympäristöä kunnioittaen. Aine pesee hellävaraisesti mutta tehokkaasti, palauttaa kankaan vettähylkiväksi ja optimoi tekstiilin hengittävyyden, ja tekee kaiken tämän yhdellä pesukerralla.

Ympäristö on otettu tuotekehittelyssä tarkasti huomioon. Mullistavassa kyllästeteknologiassa ei ole käytetty fluorihiiliyhdisteitä. Ympäristöystävällisempi, BlueSign‑sertifioitu akryylipolymeeri-teknologia kyllästää vaatteen erinomaisesti, luontoa säästäen. Wash+Repel ei myöskään sisällä UV‑kirkasteita, valkaisuaineita tai hajusteita.

Wash+Repel soveltuu kaikentyyppisille vedenpitäville ulkovaatteille. Käsittelyn vaikutus kestää pitkään, joten tahrat pysyvät poissa myös pesun jälkeen. Puhdistus hoituu jo 30 ˚C ‑asteessa, mutta käsittelyaine aktivoituu lämmössä, joten rumpukuivaus tuo parhaan tuloksen.

Suositushinta: 19,90 €.

Myynti: Hyvin varustetut urheilu-, retkeily- ja vapaa-ajan myymälät.