Merinovillaiset XC Race -hiihtosukat antavat hyvän tuntuman

Teknisten sukkien markkinajohtaja Bridgedale esittelee uudet XC Race ‑hiihtosukat kilpa- ja aktiivihiihtäjille. Merinovillan ja teknisten kuitujen yhdistelmä tekee sukista sekä lämpimät että kosteutta siirtävät. Neulos on ohutta, minkä ansiosta sukat tuntuvat kevyiltä ja antavat hyvän tuntuman monoon.

XC Race -sukat tarjoavat ihanteellista mukavuutta murtomaahiihtäjälle, niin perinteiseen kuin luisteluhiihtoonkin. Lämmin merinovilla tuntuu pehmeältä eikä kutita, ja tekniset kuidut kuljettavat kosteuden pois iholta.

Sukat on muotoon neulottu, joten ne istuvat hyvin ja pysyvät paikoillaan kovassakin menossa. Mukavuutta edistävät pehmustukset ja saumattomuus: sukissa on vain yksi piiloon kudottu sauma varpaiden päällä. Pehmustukset vaimentavat iskuja ja saumattomuus sekä istuvuus estävät hankaamista.

Keskipitkä varsi sopii monoon. Varsi on joustava ja pehmeä ja neulottu niin, että se pysyy ylhäällä.

Hillityn tyylikkäät musta-harmaat XC Race -sukat sopivat sekä miehille että naisille. Sukat säilyttävät muotonsa ja kokonsa pitkään. Kestävyydestä kertoo sukille luvattu 3 vuoden takuu.

Materiaalit: 34 % merinovilla, 33 % Endurofil™, 30 % nailon, 3 % Lycra.

Myynti: Intersport ja Scandinavian Outdoor.