Millet Ubic 40 -reppu on kehitetty yhdessä vuoristo-oppaiden kanssa

Millet Ubic  40 -reppu on erittäin mukautuva ja sopii monenlaisille retkille ja vaelluksille. Ubic-reppu on suunniteltu yhdessä Chamonix Mountain Guides Companyn johtavien oppaiden kanssa, jotka testasivat tuotetta ja auttoivat optimoimaan repun ergonomiaa ja mukavuutta sekä kehittämään istuvuutta. Repun kapean muodon ansiosta käyttäjän kädet pääsevät liikkumaan vapaasti reippaammassakin etenemisessä. Repussa on monipuolinen Variloop™-kiinnitysjärjestelmä , minkä ansiosta repun ulkopuolelle voi kiinnittää monenlaisia varusteita. Repussa on myös useita erilaisia taskuja ja esimerkiksi valmius juomajärjestelmälle. Reppu sopii sekä kesä- että talvikäyttöön.

Variloop™ kiinnitysjärjestelmän ansiosta monet varusteet kulkevat kätevästi mukana reissun luonteesta ja vuodenajasta riippuen: Järjestelmän kiinnitykset sopivat esimerkiksi istuinalustalle, vaellussauvoille, kamerajalustalle, jäähakuille, suksille tai lumikengille. Pohjassa olevat kiinnikkeet sopivat keveiden tuotteiden, kuten makuualustan, kiinnittämiseen.

Ubic 40 -reppu on kasiosainen ja näiden osien välissä on vetoketjulla avattava välipohja. Repun edessä on joustava vetoketjutasku, yhdellä sivulla laajeneva paljetasku esimerkiksi taukotakille ja toisella sivulla joustava tasku esimerkiksi juomapullolle. Myös repun kansiläpässä on tasku sisäpuolella. Repussa on irrotettava sadesuoja.

Ubic 40 -reppua on mukava kantaa, sen olkaviilekkeet ovat pehmustetut, kuten myös vetoketjutaskullinen lantiovyö. Lantiovyössä on myös monipuoliset säätömahdollisuudet. Repun olkaviilekkeissä on kädenlepuutuslenkit ja repusta löytyy myös rintaremmi. Repun tilavuus on 40 litraa ja sen paino hieman yli kilon.

Suositushinta: 159 €

Vandernet Oy, tuotepäällikkö Elina Kärkkäinen