Mountain-sukat ovat rinteiden nautiskelijoille

Bridgedale esittelee kauttaaltaan pehmustetut Mountain-sukat, joiden kohderyhmää ovat laskettelurinteiden rauhalliset nautiskelijat. Sukat sopivat hidastempoiseen urheiluun, sillä ne lämmittävät erittäin hyvin ja niiden pääpaino on mukavuudessa. Mountain-sukat pitävät huolta niin tunneilla käyvien aloittelijoiden kuin omaan tahtiin kulkevien harrastajien jaloista.

Mountain‑sukissa on panostettu jalkojen hyvinvointiin: ne lämmittävät, siirtävät kosteutta ja ovat kauttaaltaan pehmustetut. Joustoneulokset varren suulla, nilkan etuosassa ja jalkaterän päällä pitävät sukat paikoillaan ja saavat ne istumaan hyvin. Lisäksi nilkan Y-mallinen rakenne ”lukitsee” jalan tukevasti sukkaan.

Satunnaisenkin harrastajan kannattaa panostaa hyviin sukkiin. Kun jaloissa on pehmeät ja istuvat sukat, jotka pitävät jalat kuivina ja lämpöisinä, ulkoilu on mukavaa ja rinteeseen haluaa palata takaisin.

Bridgedalen sukat ovat erinomainen sijoitus, sillä ne kestävät vuodesta toiseen. Bridgedalella on ainutlaatuinen kudontamenetelmä, jossa tekokuitua kieritetään merinovillalangan ympäri jo ennen itse sukan neulomista, mikä tekee niistä harvinaisen kestävät. Kestävyydestä kertoo sukille myönnetty kolmen vuoden takuu.

Myynti : Hyvin varustetut urheilu-, retkeily- ja vapaa-ajan myymälät sekä tavaratalot.

Suositushinta: Mountain (harmaa-vihreät tai puna-liilat) 32,95 €

Vandernet Oy, tuotepäällikkö Elina Kärkkäinen