Petzliltä ultrakevyet Hirundos‑valjaat saumattomiin suorituksiin

Petzl on laajentanut sporttivaljasvalikoimaansa teknisillä high-end-valjailla. Valikoiman etunenässä on uudenlaista teknologiaa edustavat Hirundos-valjaat, jotka loistavat keveydellään, mukavuudellaan ja minimalistisen tyylikkäällä designillaan. Pirteän oranssi väri kertoo valjaiden paikasta tuoteryhmän huipulla. Kulutusta erittäin hyvin kestävät Hirundos-valjaat sopivat kevyeksi kumppaniksi sporttikiipeilyyn, vuorikiipeilyyn ja jääkiipeilyyn.

Hirundos-valjaissa on hyödynnetty uutta Fuseframe-teknologiaa, jonka ansiosta rakenne on saatu erittäin kevyeksi ja litteäksi: M-kokoiset valjaat painavat vaatimattomat 280 grammaa. Fuseframe-teknologialla on saavutettu myös poikkeuksellinen käyttömukavuus. Kuidut on yhdistetty pehmusteeseen ilman saumoja, joten lantiovyö ja jalkalenkit eivät muodosta lainkaan painepisteitä kuten perinteiset pehmustetut valjaat. Pehmusteen ja kuitujen uudenlainen yhdistäminen parantaa myös painon tasaista jakautumista.

Hirundos-valjaiden jokaisessa yksityiskohdassa on otettu huomioon mukavuus ja helppous: takaosan varustelenkit taipuvat, jotta valjaita voi käyttää repun kanssa; kapea lantiovyö levenee kohdissa, jotka tarvitsevat enemmän pehmustetta; säätösolki lukkiutuu itsestään, ja sen saa säädettyä yhdellä kädellä.  Hirundos-valjaat ovat tuoteryhmänsä huippua ja yhdistävät keveyden, mukavuuden ja kestävyyden – saumattomasti.

Suositushinta: Hirundos-valjaat (5 eri kokoa, XS–XL) 105 €.

Myynti: Petzl-jälleenmyyjät

Vandernet Oy, tuotepäällikkö Harri Seppi