Qw-ik on kevyt urheilusukka jossa villakin viilentää

Englantilainen sukkaekspertti Bridgedale esittelee Qw-ik-sukan, jossa ilmenee merinovillan monimuotoisuus. Qw-ik on erittäin kevyt, juoksemiseen tarkoitettu sukka, jossa merinovilla ei lämmitä vaan toimii jalan viilentäjänä. Ainutlaatuinen yhdistelmä villaa ja tekokuituja tekee Qw‑ikistä ihanteellisen sukan kuumiin kesäpäiviin ja hikiurheiluun, kuten juoksuun, pyöräilyyn, vaeltamiseen ja salille.

Qw-ik-sukissa merinovillaa on yhdistetty tekokuituihin ja Bridgedalen omaan Coolmax-lankaan ainutlaatuisella Coolfusion-teknologialla. Coolfusion-teknologia yhdistää merinovillan ja teknisten kuitujen edut. Hybridimateriaalin ansiosta Qw-ik-sukka on erittäin hengittävä, kevyt sekä pehmeän tuntuinen ja sopii erinomaisesti käyttöön korkeissa lämpötiloissa.

Qw-ikin rakenteessa on otettu huomioon juoksemisen aiheuttama isku ja lenkkareiden hiertäminen. Tarkkaan sijoitettu T2-neulos lisää pehmeyttä, vaimentaa iskuja ja suojaa varpaita, päkiöitä ja akillesjänteen aluetta. T2 on Bridgedalen itse kehittämä neulos, jonka kaksikerroksiset silmukat tarjoavat poikkeuksellisen tehokkaan iskunvaimennuksen.

Qw-ikin varsi on hieman tavallista urheilusukkaa korkeampi, minkä ansiosta lenkkarien varret eivät hierrä. Tukevat kiristykset nilkan ja jalkapöydän päällä pitävät sukan hyvin paikoillaan, ja verkkomainen neulos jalkapöydän päällä edistää hengittävyyttä.

Qw-ik-sukkien värivaihtoehdot ovat: miehille harmaa-oranssi, valko-harmaa ja musta-lime ja naisille valko-harmaa-pinkki ja harmaa-turkoosi. Materiaalin koostumus on 26 % merinovillaa, 26 % Coolmaxia, 46 % nailonia/polyamidia ja 2 % Lycraa/elastaania.

Myynti : Hyvin varustetut urheilu-, retkeily- ja vapaa-ajan myymälät sekä tavaratalot.