Ruuat siististi erillään Food Container ‑termosastiassa

Termosastioihin erikoistunut Isosteel esittelee uuden Food Container ‑termoskokonaisuuden, jolla eväät saa kätevästi kuljetettua ilman eri ruokien sekoittumista. Food Container koostuu kolmesta mikronkestävästä astiasta, jotka laitetaan 1,5-litraisen termosastian sisään. Food Container pitää isonkin lounaan lämpimänä useita tunteja.

Food Container tekee pakatun lounaan syömisestä nautinnollisempaa kuin tavallisen termarin tai muoviastian kanssa. Esimerkiksi pastan, jauhelihan ja tomaattikastikkeen saa jokaisen omaan astiaansa niin, ettei ruuasta muodostu tuntien kuluessa yhtä kosteaa möykkyä. Lounashetkellä eri ruokalajit voi laittaa lautaselle siististi erikseen ja nauttia säilyneistä aromeista. Myös esimerkiksi lasten kylmät naposteltavat säilyvät omissa astioissaan viileinä ja raikkaina naposteluhetkeä varten.

Food Container on oiva valinta vaeltamaan, metsästämään tai pidemmälle retkelle mentäessä. Se pitää ruuan tuntikausia lämpimänä ja tarjoaa laadukkaan ruokailuhetken luonnon helmassa. Food Container on erittäin hyödyllinen myös työmaalla tai liikkuvassa työssä työskentelevälle, jolla ei ole mahdollisuutta lämmittää lounastaan. Tavallinen toimistotyöläinenkin hyötyy Food Containerin siisteydestä ja kätevästä tavasta kuljettaa monta astiaa samassa termarissa.

Käyttöä helpottavana erityisominaisuutena Food Containerissa ovat paineventtiilit. Paineventtiilit tekevät astioiden avaamisesta helppoa, vaikka astiaan olisi syntynyt alipainetta. Muoviastiat ovat lisäksi mikronkestäviä, joten jos lähtiessä ei ehdi lämmittää ruokaa, sen voi esimerkiksi työpaikalla lämmittää mikrossa.

Food Container ‑kokonaisuuteen kuuluu yksi 300 ml ja kaksi 200 ml ruoka-astiaa ja ruostumattomasta 18/8-teräksestä valmistettu 1,5 litran termoskanisteri. Kanistereita saa myös tyylikkäällä titaanipinnoituksella. Materiaali- ja valmistusvirhetakuu on 5 vuotta.