Travel Sheet Silk tarjoaa silkinpehmeät unet

Cocoon esittelee uuden silkkisen matkalakanan, joka kulkee kevyesti mukana matkalla. Pieneen pussukkaan pakkautuva lakana painaa vain 160 grammaa ja tuo reissuun ripauksen luksusta. Travel Sheet Silk takaa ylelliset yöunet, oli matkan lajina sitten telttailu, mökkeily, veneily, autoilu, junailu tai ulkomaanmatka uuteen kohteeseen.

Travel Sheet Silk on makuupussin kaltainen matkalakana, jonka toinen sivu aukeaa tarrakiinnityksellä. Lakana kulkee pienessä pussissa, josta sen saa nopeasti ulos ja jonne se pakkautuu helposti sisään. Lakanan sisälle on helppo kömpiä hämärässäkin, koska se on sisältä erivärinen kuin ulkopuolelta.

Travel Sheet Silk on mitoitettu tavallista runsaammin, 220 cm x 90 cm, joten sen sisällä on miellyttävän väljää ja tilaa vaihtaa asentoa. Päädyssä on kätevä tasku tyynylle.

Lakana on sataprosenttista silkkiä, joka sopii erinomaisesti matkailutuotteisiin: silkki hengittää ja tuntuu hyvältä ihoa vasten. Silkillä on myös valtava kosteudensietokyky: se voi imeä kosteutta jopa 30 % painostaan ja tuntua edelleen miellyttävän kuivalta.

Kuumissa olosuhteissa käytettynä lakana viilentää, ja makuupussin sisällä se tuo lisälämpöä. Travel Sheet Silkin voi pestä pesukoneessa.

Cocoon on vuonna 1989 perustettu itävaltalainen yritys, joka valmistaa ylellisiä tuotteita matkustamiseen ja etenkin matkalla nukkumiseen.