Trilogy Down Blend -takissa yhdistyvät untuvan ja tekokuidun parhaat puolet

Ranskalainen Millet tuo markkinoille Trilogy Down Blend -takin, jonka eristysmateriaalina on untuvan ja synteettisen kuidun ainutlaatuinen yhdistelmä. Lämpimien ja kevyiden takkien Trilogy™‑sarjaan kuuluvan Down Blend ‑takin untuva on käsitelty vettähylkiväksi, mikä pitää untuvan lämpimänä, ilmavana ja kevyenä. Sporttinen leikkaus, kevyt Pertex®‑pintakangas ja hengittävä hybridimateriaali tekevät Trilogy Down Blendistä ihanteellisen takin ulkoiluun.

Trilogy Down Blend ‑takissa synteettinen kuitu ja luonnonkuitu ovat tasapainossa. Eristysmateriaalina on ainutlaatuista untuvasekoitetta, jossa on 50 % untuvaa ja 50 % tekokuitua. Untuva on laadukasta ja ilmavaa 90/10 -hanhen untuvaa ja tekokuitu on 37 % kasviperäistä Soronaa®.

Untuvalla on muihin materiaaleihin verrattuna ylivoimainen eristyskyky, hengittävyys ja keveys. Polymeerikäsittelyn ja synteettisen kuidun avulla nämä ominaisuudet säilyvät myös kosteassa kelissä. Käsittely antaa untuvalle vettähylkivän pinnan, ja tekokuitu lämmittää ja tekee eristysmateriaalista nopeasti kuivuvan.

Takin leikkauksessa on ajateltu ulkoilijan liikkuvuutta. Naisten mallissa on huomioitu myös naisellinen muoto. Miesten mallissa on kypärän kanssa yhteensopiva huppu suojaavalla lipalla.

Kätevinä yksityiskohtina takissa ovat suojaava kaulus, kaksi vetoketjullista taskua sekä rintatasku, johon pääsee nopeasti käsiksi. Takki on lisäksi todella kevyt – se painaa vain noin 400 grammaa.

Trilogy Down Blend sopii ulkoiluun kaikenlaisessa talvikelissä. Pintakangas on käsitelty suojaamaan tuulelta, vedeltä, rännältä ja lumelta. Takki sopii aktiiviliikuntaan ja taukotakiksi. Trilogy Down Blend ‑takkia on saatavilla sekä miehille että naisille tyylikkään tummansinisenä.

Millet Trilogy Down Blend on esillä 30.10.–1.11. Skiexpo-messuilla Helsingin Messukeskuksessa Scandinavian Outdoorin osastolla 6n101.

Suositushinta: 309 €

Myynti : Scandinavian Outdoor

Paino: Miesten noin 0,385 kg ja naisten noin 0,365 kg

Materiaalit: Pintakangas: Pertex® Endurance, vuori: kevyt nailon, eristys: Down Blend Dry Microloft™ (50 % Sorona®, 50 % untuva)