Uuden MoonHammock‑riippumaton saa hihaan suojaan

Balilainen rentoutumistuotteiden valmistaja Ticket To The Moon esittelee MoonHammock Sleeve ‑riippumaton, jossa on mukana suojaava hiha. Hihan saa parissa sekunnissa vedettyä riippumaton ylle, jolloin se pysyy poissa tieltä ja suojassa kangasta kuluttavalta auringonvalolta. Erittäin suosituksi nousseella MoonHammock‑riippumatolla saa hetkessä luotua oman rentoutumisyksikön minne tahansa, milloin tahansa.

MoonHammock Sleeve kulkee kätevästi mukana puolikuun muotoisessa kuljetuspussissa, josta saa nokosia varten tehtyä tyynyn täyttämällä sen vaikka paidalla. Riippumatto sopii parhaiten yhden hengen lekotteluun, mutta kestää kuitenkin roimat 200 kg.

MoonHammockin voi parkkeerata pihalle, sillä se kestää likaa ja sadetta ja kuivuu nopeasti. Auringolta se kuitenkin kannattaa suojata Sleeve-hihalla, jonka sisällä se pysyy myös pois tieltä eikä pauku ja heilu tuulessa. MoonHammockin voi pestä 30 asteessa pesukoneessa.

MoonHammock kulkee uudenlaisessa Express Setting ‑kuljetuspussissa, josta sen saa hetkessä vedettyä kokonaan ulos. Hammockin voi ripustaa ulos puunrunkoon tai mihin vain tarpeeksi kestävään rakenteeseen. Kaksiväriset MoonHammockit piristävät myös kodin sisustusta ja tarjoavat joko pysyvän tai väliaikaisen rentoutumispaikan esimerkiksi lastenhuoneeseen, parvekkeelle tai terassille. Pohjoisen riippumattokansan onneksi MoonHammockia ei tarvitse pakata talveksi pois, vaan sitä voi käyttää ympäri vuoden, myös talvireissulla rentoutumiseen.

MoonHammock Sleeve ‑riippumattoja on saatavilla raikkaana sini-turkoosina ja maastoon sopivana viher-ruskeana. Muita MoonHammockeja on saatavilla useissa eri koissa ja väreissä.

Video MoonHammockin käytöstä: www.youtube.com/watch?v=IdGCifbqDO8

Tuotenimi ja suositushinta: MoonHammock Single With Sleeve 52,90 €

Koko: Pituus koukusta koukkuun 3,20 m, makuupituus 2,90 m, leveys 1,50 m.

www.vandernet.com/sport/tuote/TMSS2814

Ticket To The Moon on vuonna 1996 perustettu balilainen riippumattovalmistaja, jonka arvomaailmaan kuuluvat korkea laatu, keveys, reilu tuotanto ja ympäristöystävällisyys.