Uudistuneet MoonHammock-riippumatot ovat oikotie rentoutumiseen

Balilainen riippumattovalmistaja Ticket to the Moon on uudistanut MoonHammock-riippumattosarjansa. Uuden Express Setting -pussin ansiosta riippumaton saa hetkessä vetäistyä esiin ja ripustettua vaikkapa takapihalle, puistoon tai järven rannalle. Relaushetken jälkeen riippumaton saa helposti pakattua takaisin puolikuun muotoiseen pussiin tai uuteen sivutaskuun.  Kevyen Hammockin voi parkkeerata pysyvästi mieluisaan lekottelupaikkaan, tai sitä voi kantaa mukana kesämenoissa ja ripustaa hetkessä sinne, missä hyvältä tuntuu.

MoonHammock‑riippumattojen mukavan tuntuinen kangas tarjoaa hyvän olon ja makeat torkut. Materiaali on hengittävää laskuvarjonailonia, joka ei synnytä painepisteitä vaan antaa veren kiertää vapaasti vartalossa. Laadukas materiaali kestää kosteutta, ja jos kesäsade yllättää, se kuivuu nopeasti.

MoonHammockeja on saatavilla yhden ja kahden hengen koossa kirkkaan kesäisissä väreissä. Single-, Double- ja KingSize-mallit ovat kivasti kaksivärisiä, Compact-mallit ovat yksivärisiä ja niissä on kiinnitysköydet mukana.

MoonHammockit mahtuvat pakattuna pieneen tilaan ja painavat vain 480–730 g. MoonHammock kulkee siis kevyesti mukana juuri sinne, missä haluaa ottaa tilan haltuun ja ilmoittaa maailmalle, että minä rentoudun nyt.

Koot ja suositushinnat:
MoonHammock Single:
 Pituus koukusta koukkuun 3,20 m, makuupituus 2,90 m, leveys 1,50 m. Hinta 42,90 €.
MoonHammock Double:
Pituus koukusta koukkuun 3,20 m, makuupituus 2,90 m, leveys 2,00 m. Hinta 49,95 €.
MoonHammock Compact:
Pituus koukusta koukkuun 3,20 m, makuupituus 2,90 m, leveys 1,50 m. Hinta 54,90 €.
MoonHammock Kingsize:
Pituus koukusta koukkuun 3,20 m, makuupituus 2,90 m, leveys 2,00 m. Hinta 69,90 €.