Uusi eristävä Chute on sekä termari että vesipullo

Amerikkalainen CamelBak tuo markkinoille uuden Chute Vacuum Insulated -juomapullon, jonka tyhjiörakenne pitää juoman todella pitkään lämpimänä – ja vielä pidempään kylmänä. Chute soveltuu erityisen hyvin pitkille retkille, sillä se pitää juoman lämpimänä kuusi tuntia ja kylmänä jopa vuorokauden. Sekä vesipullona että termarina toimiva 0,6 litran pullo sopii jokaiseen juomahetkeen kahvitauosta jumppatunnille ja vähentää kertakäyttöpullojen tarvetta.

Chutessa on iso juoma-aukko, josta sen voi helposti täyttää ja josta suurten kulausten ystävät saavat kerralla paljon juomaa. Chutea voi kuljettaa kassissa, sillä se ei vuoda, ja sitä voi kantaa pitkiäkin matkoja kantolenkistä, joka on varta vasten suunniteltu sormille mukavaksi. Pullon saa lenkistä myös ripustettua esimerkiksi reppuun roikkumaan.

Korkki on muovilenkeillä kiinni pullossa, joten sitä ei voi kadottaa. Korkki suojaa suuaukkoa lialta, ja sen saa kätevästi napsautettua kiinni kantolenkkiin, jolloin kuuma juoma pääsee jäähtymään eikä korkki heilu tiellä juomaa hörpätessä. Korkin voi pestä astianpesukoneessa, mutta juomapullo suositellaan pestäväksi käsin.

Pullon materiaali on ruostumatonta 18/8-terästä, joka ei sisällä BPA:ta eikä aiheuta juomaan hajuja tai makuja. Maalattu alaosa tuo värikkyyden lisäksi pitoa: hieman karheasta väripinnasta saa hyvän otteen, joka ei lipsu vaikka pullo olisi märkä.

Chute Vacuum Insulated huolehtii juomapuolesta eväsretkellä, pyöräilemässä, vaelluksella, jumppatunnilla, salilla, junassa, bussissa, autossa, veneessä, töissä, luennolla – siis missä vaan.

Suositushinta: Chute Vacuum Insulated 0,6 L 39,90 €.

Vandernet Oy, tuotepäällikkö Elina Kärkkäinen
elina.karkkainen@vandernet.com 020 7418 336