LAURI VIRKKUNEN VATTENFALL OY:N TOIMITUSJOHTAJAKSI

mediatiedote 17.02.2004 heti julkaistavissa Lauri Virkkunen Vattenfall Oy:n toimitusjohtajaksi Lauri Virkkunen, Vattenfall Verkon toimitusjohtaja, on nimitetty Maija- Liisa Frimanin seuraajaksi Vattenfall Oy:n toimitusjohtajana. Maija-Liisa Friman lopettaa tyvnsd Vattenfallissa 31 maaliskuuta, ja Lauri Virkkunen ottaa samana päivänä toimitusjohtajan tehtävät vastaan. Lauri Virkkunen jatkaa Vattenfall Verkon toimitusjohtajana, ja tulee tehtävässään Vattenfall Oy:n toimitusjohtajana ensisijaisesti edustamaan Vattenfallia Suomessa ulkoisissa tehtävissä. Operatiivinen toiminta hoidetaan liiketoimintayksikköjen puitteissa. Vattenfall Sähkönmyynti Oy:n myyntijohtaja Ilkka Salonen on nimitetty Vattenfall Sähkönmyynnin v.t. toimitusjohtajaksi. Lisätietoa: toimitusjohtaja Lauri Virkkunen, Vattenfall Verkko Oy, GSM 040 7260655 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/17/20040217BIT00390/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/02/17/20040217BIT00390/wkr0002.pdf