Mercedes-Benz viralliseksi automerkiksi  Neste Oil Ralliin

Report this content

Suomen MM-ralli, Neste Oil Ralli, ja saksalaisen autonvalmistaja Mercedes-Benzin suomalainen maahantuoja, Veho Group Oy Ab, solmivat yhteistyösopimuksen vuodelle 2015.

Mercedes-Benz Neste Oil Ralliin

Heinä-elokuun vaihteessa 30.7.-2.8.2015 ajettava, perinteikäs Neste Oil Ralli saa kumppanikseen kansainvälisen autourheiluun vahvasti sitoutuneen ja kuluttajien keskuudessa monipuolisesti toimivan brändin. Yhteistyön myötä kisajärjestäjän, AKK Sports Oy:n, käytössä on yli viisikymmentä kappaletta ajoneuvoja, henkilöautoista kuljetuskalustoon.

”Yhteistyökumppanuus antaa meille oivan tilaisuuden tuoda Mercedes-Benz yhä useamman suomalaisen ulottuville”, kuvailee Mercedes-Benz henkilöautoyksikön myyntijohtaja Mikael Franck.

”Syntynyt sopimus mahdollistaa meille molemmille uusia yhteistyömuotoja sekä tarjoaa laajan ja monipuolisen kaluston organisaation käyttöön”, kertoo Tiina Lehmonen, AKK Sports Oy:n toimitusjohtaja.

Vuoden alussa virallisesti alkavasta yhteistyöstä tullaan kertomaan lisää myöhemmin.

Lisätietoja:

Tiina Lehmonen, toimitusjohtaja, AKK Sports Oy / Neste Oil Ralli, puh. 040 054 6410, tiina.lehmonen@autourheilu.fi

Mikael Franck, Veho Group Oy Ab, Mercedes-Benz henkilöautot, myyntijohtaja, puh. 010 569 2224, mikael.franck@veho.fi

Karin Bäcklund, Veho Group Oy Ab, tiedotuspäällikkö, puh. 010 569 2202, karin.backlund@veho.fi