Veho aloitti katsastustoiminnan

.

Tiedotusvälineille

Trafi on myöntänyt Veho Group Oy Ab KehäVehon   (Espoon Lommilassa) korjaamolle kevyen ja raskaan kaluston katsastustoimiluvan   13.11.2014. Veho Autotalojen Koivuhaan korjaamo sai kevyiden ajoneuvojen   katsastus-toimiluvan 18.11.2014.Vehon   asiakkaiden antamien palautteiden johdosta mahdollisuutta katsastustoimintaan   on Vehossa tutkittu jo pitkään. Kun lakiehdotus katsastustoiminnan   muutoksista eteni viime kesänä, aloitettiin Vehossa varsinainen   suunnittelutyö. ”Tavoitteena   on vakiinnuttaa katsastuspalvelu luontevaksi osaksi asiakkaan   kokonaisvaltaista palvelua”, kertoo katsastustoimen päällikkö Anssi Vainiola.    Katsastus on näin osa Vehon strategiaa, jossa asiakkaille halutaan   tarjota helposti kaikki autoiluun liittyvät palvelut yhdestä paikasta. Veho   on yksi ensimmäisistä autoalan toimijoista, joka on aloittanut katsastustoiminnan katsastuslain uudistuttua heinäkuun alussa.

Lisätietoja:

Anssi Vainiola, katsastustoimen päällikkö, Veho Group Oy Ab, puh. 010569 xx xx anssi.vainiola@veho.fi

Karin Bäcklund, tiedotuspäällikkö, Veho Group Oy Ab, puh. 010 569 2202 ja 050 3834490 karin.backlund@veho.fi