Hole in One: Mercedes-Benz Golf Collection

Hole in One: Mercedes-Benz Golf Collection • Mercedes-Benzillä tarjolla käytännöllinen, korkealuokkainen ja elegantti Golf Collection –varustesarja. • Mukana pallot, lisävarusteet, kantolaukut ja bägit sekä vaatteet nais- ja miespelaajille. • Golfpaidat ja –takit hylkivät kosteutta ja tuntuvat aina raikkailta ihoa vasten. • Mercedes Trophya kisataan Kulloossa toista kertaa Mercedes-Benz AccessoriesGmbH:n valmistamat ylelliset golfvarusteet tuovat viheriöille samaa laadun, käytännöllisyyden ja innovaatioiden tuntua mitä Mercedes-Benzin henkilöautotkin tarjoavat. Ainutlaatuisen laatuvaikutelman täydentää tuotteisiin liitetty Mercedes-Benzin tähtilogo. Kestävät ja ergonomiset varusteet täysimittaisellekin kentälle Mercedes-Benz –golfpallot on valmistanut Maxflin Long & Soft Noodle-palloja, jotka sopivat kaikentasoisille pelaajille. Sisä- ja pintarakenne mahdollistavat pitkät lyönnit, nopean lentoradan ja pehmeän laskun. Griinillä pallo käyttäytyy hyvin ennustettavasti ja sopii erinomaisesti erilaisiin sääolosuhteisiin. Korkealuokkaisella Mercedes-Benz -griinihaarukalla pelaaja voi korjata lähestymislyöntien alastulojäljet. Mercedes-Benzin tähtilogo on kaiverrettu laserilla haarukan pintaan, ja varustetta säilytetään kangaspussissa. Tarjolla on myös kankainen golfpyyhe mailojen ja pallojen puhtaana pitämiseen. Kaksi palloa, kolme tiitä ja griinihaarukka kulkevat näppärästi mukana Mercedes-Benzin nahkaisessa vyökotelossa. Enemmän säilytystilaa löytyy urheilukassista, jonka materiaalina on kestävä nylon-kangas. Kassista löytyvät myös lokerot märille vaatteille ja golf-kengille, irrotettava pyykkipussi ja paljon käytännöllisiä taskuja. Mercedes-Benzin lujatekoinen golfbägi varmistaa kaikkien varusteiden turvallisen kuljettamisen. Sen hienouksiin kuuluu esimerkiksi erillinen suojattu lokero arvotavaroille, mailojen lukitusjärjestelmä sekä erillinen osasto putteria varten. Juomat pysyvät viileinä eristetyssä kylmätaskussa. Laukusta löytyvät myös olkahihna sekä integroitu sadehuppu. Sateen varalle on tarjolla myös Mercedes-Benz –sateenvarjo. Sen runko on tehty lasikuitu-komposiittimateriaalista. Wind-Flex –rakenteensa ansiosta varjo ei taitu kovassakaan tuulessa. Päällysmateriaalina on teflon-laminoitu silkkipolyesteri, joka hylkii paitsi vettä myös lähes 100-prosenttisesti UV-säteilyä. Varjoa voi säilyttää joko sen omassa kovassa kotelossa tai sitten paikallaan Mercedes-Benz –golfbägissä. Poolopaidat ja käytännölliset takit naisille ja miehille Mercedes-Benz Golf Collection tarjoaa ratkaisun myös oikeaan pukeutumiseen golf-kentällä, oli sää mikä hyvänsä. Vaatteet on valmistanut Mercedes-Benz Accessories –GmbH:n pitkäaikainen yhteistyökumppani Chervo, yksi golf- ja urheiluvaatteiden johtavista valmistajista. Klassisen modernit polopaidat ovat saatavissa naisille kokoina 34-44 (beige ja vaaleanpunainen) ja miehille kokoina 46-56 (beige ja sininen). Paitojen Dry-Matic-mikrokuitujen erityinen molekyylirakenne estää veden ja kosteuden imeytymistä. Paidat kuivuvat siten nopeasti ja pysyvät pitkään raikkaina ihoa vasten. Käytännöllinen sininen golftakki irrotettavilla hihoilla on tarjolla naisille kokoina 36-44 ja miehille kokoina 48-56. Takin Aqua Block Laminated Plus –teknologia tarjoaa täydellisen suojan vettä ja tuulta vastaan ja varmistaa, että kosteus haihtuu takista ulospäin. Takki pysyy hengittävänä, koska kankaan yksisuuntaiset huokoset johtavat kosteutta sisältä ulos. Vedenpitävyyden varmistaa saumojen lasersaumaus. Mercedes-Benz Golf Collection täyttää niin harrastaja- kuin ammattigolfarienkin tarpeet. Tuotteet ovat saatavissa Mercedes-Benz-vähittäismyyntiliikkeistä. Mercedes Trophy: Suomen osakilpailut Kulloossa Maailmalla on pelattu jo vuodesta 1989 kansainvälistä Mercedes Trophy -kilpailua, esimerkiksi vuonna 2004 pelattiin 570 osakilpailua 42 eri maassa 56 000 pelaajan voimin. Tänä vuonna kilpaillaan taas viidessä osakilpailussa Mercedes-Benz Kullo Golf Clubilla elokuun aikana ja Mercedes Trophyn Suomen finaali pelataan 4.9.2006. Voittajajoukkue osallistuu syyskuussa Saksassa järjestettävään kansainväliseen finaaliin. Pelimuotona on 18 reiän tasoituksellinen pistebogey-joukkuekilpailu. Tiedotteeseen liittyviä kuvia osoitteista: www.mercedesmedia.fi käyttäjätunnus: mercedes salasana: press tai www.daimlerchrysler.com/mediaservices Lisätietoja: Karin Bäcklund, Veho Group Oy Ab, tiedotuspäällikkö puh. 010-569 2202 Tiina Lundqvist, , tuotepäällikkö, Mercedes-Benz henkilöautoryhmä, jälkimarkkinointi puh. 010-569 3668