Juha Ruotsalainen Vehon toimitusjohtajaksi 1.9.2018 alkaen

Veho Oy Ab:n toimitusjohtajaksi on 1.9.2018 alkaen nimitetty MBA Juha Ruotsalainen. Ruotsalainen on ollut Vehon palveluksessa vuodesta 1989 lähtien.

Juha Ruotsalainen on toiminut Vehossa vuodesta 1989, jolloin hän aloitti Hämeenlinnan liikkeessä kuorma-automyyjänä. Ura jatkui kuorma-autojen myyntipäälliköksi Tampereella ja sieltä Espooseen ensin Mercedes-Benz kuorma-autojen maahantuontiin ja edelleen Veho Hyötyajoneuvojen verkostosta vastaavaksi johtajaksi. Vuoden 2010 alusta Ruotsalainen on vastannut Veho Hyötyajoneuvojen liiketoiminnasta.

”On innostavaa ottaa vastaan jälleen uusi haaste tutussa talossa. Yhtiön tulevaisuus näyttää valoisalta ja jatkamme strategiamme toteuttamista. Päivittäisen työmme johtoajatuksena on Liikuttaa kestävästi, jonka keskiössä on alan paras asiakaskokemus. Vehon ammattitaitoinen ja motivoitunut henkilöstö tekee tämän todeksi arjessa joka päivä”, Juha Ruotsalainen toteaa.

Lisätietoja

Juha Ruotsalainen Veho Oy Ab, johtaja, Veho Hyötyajoneuvot, puh. 0500 204 081, juha.ruotsalainen@veho.fi

Karin Bäcklund, Yritys- ja brändiviestinnän päällikkö, Veho Oy Ab, puh. 050 383 4490, karin.backlund@veho.fi

Haastatteluyhteydenotot:

Marja Nummela, Veho Oy Ab, toimitusjohtajan assistentti,

puh. 0500 319 320, marja.nummela@veho.fi

Veho on suomalainen 1939 perustettu autokaupan yritys, joka toimii myös Ruotsissa ja Baltiassa. Liikevaihtomme 2017 oli 1 218 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä vuoden lopussa oli 1 820. Vehon merkki- ja mallivalikoimasta löytyy jokaiselle ja jokaiseen tilanteeseen sopiva auto, huolto, varaosa tai autonvuokraus. Yrityksille Veho tarjoaa monipuoliset palvelut ja kuljetusratkaisut henkilöautoista raskaisiin kuorma-autoihin. Joskus auton omistaminen ei ole paras vaihtoehto. Silloin käytettävissä ovat Veho GO -liikkuvuuspalvelut.

Utnämningsnyhet

Vanda 3.9.2018

Får publiceras

Juha Ruotsalainen ny verkställande direktör för Veho från 1.9.2018

MBA Juha Ruotsalainen har utnämnts till verkställande direktör för Veho Oy Ab från och med 1.9.2018. Ruotsalainen har arbetat på Veho sedan år 1989.

Ruotsalainen har arbetat på Veho sedan år 1989, då han började som försäljare av lastbilar i affären i Tavastehus. Han fortsatte sin karriär som försäljningschef för lastbilar i Tammerfors och därifrån till Esbo, där han först jobbade som ansvarig direktör för import av Mercedes-Benz-lastbilar och sedan som ansvarig direktör för Veho Nyttofordons nätverk. Sedan början av år 2010 har Ruotsalainen ansvarat för Veho Nyttofordons affärsverksamhet.

”Jag känner mig entusiastisk över att återigen ta emot en ny utmaning i ett bekant hus. Bolagets framtid ser ljus ut och vi fortsätter att implementera vår strategi. I vårt dagliga arbete har vi Hållbart Bilägande som ledord, där branschens bästa kundupplevelse står i fokus. Vehos yrkesskickliga och motiverade personal förverkligar detta i vardagen, varje dag”, konstaterar Juha Ruotsalainen.

Ytterligare information

Karin Bäcklund, Kommunikationschef, företags- och varumärkeskommunikation, Veho Oy Ab, tfn 050 383 44 90, karin.backlund@veho.fi

Veho är ett finskt år 1939 grundat bilhandelsföretag, som även är verksam i Baltikum och i Sverige. År 2017 var omsättningen 1 218 miljoner euro och i slutet av året hade företaget 1 820 medarbetare. I Vehos märkes- och modellurval hittar du bilar, service, reservdelar eller uthyrningsfordon för alla tillfällen. För företag erbjuder Veho mångsidiga tjänster och transportlösningar från personbilar till tunga lastbilar. Ibland är ägande av en bil inte det bästa alternativet. Då finns Veho GO -mobila tjänster som alternativ.

Veho Oy Ab/Karin Bäcklund
Yritys- ja brändiviestinnän päällikkö