Korjaus, Mercedes-Benz Citan esitellään ensimmäistä kertaa yleisölle Hannoverin IAA-hyötyajoneuvonäyttelyssä

Tiedotusvälineille 18.4.2012

Julkaistavissa heti

Mercedes-Benzin uusi pakettiauto:

Citan on kuljetusalan kova ammattilainen alusta loppuun

• Luja ja luotettava: Viton, Sprinterin ja Varion pikkuveli.
  • Muunneltava: Kolme pituutta ja kolme mallivaihtoehtoa.
  • Turvallinen: ESP vakiona kaikissa versioissa.
  • Ergonominen: Mukavat ja laadukkaat sisätilat.

Mercedes-Benz tuo vuoden 2012 syksyllä myyntiin kevyen Citan-pakettiautomallin, joka esitellään yleisölle ensimmäistä kertaa Hannoverin IAA-hyötyajoneuvonäyttelyssä syyskuussa. Ensimmäistä kertaa Citan debytoi kuljetusalan ammattilaisille Amsterdamin hyötyajoneuvonäyttelyssä

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho hallitsee materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä Vehon liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.