Kuvatoimituksille ja - arkistoilleVeho henkilöautojen johtaja Petri Aarnion tuoreet kuvat käyttöönne

Ohessa Veho henkilöautoryhmän johtajan Petri Aarnion uudet kuvat käyttöönne. Pyydämme teitä ystävällisesti päivittämään kuva-arkistonne.

Koko Veho Oy Ab:n, Mercedes-Benzin ja smartin kuva-arkistomme on käytössänne osoitteessa http://news.cision.com/fi/veho-oy-ab/ .

Terveisin

Pekka Koski, lehdistöpäällikkö, Veho Henkilöautot, pekka.koski@veho.fi , 0400-210490

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho ja sen päämiehet hallitsevat materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä konsernilla on useita päämiehiä ja sen liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.