Livelähetys 25.10.2016 klo 19.30: Mercedes-Benz esittelee Pickupin konseptimallin

Ensimmäisenä premium-luokan autonvalmistajana Mercedes-Benz on laajentamassa tuotevalikoimaansa keskikokoisten pickup-autojen luokkaan. Uuden tuotteen konseptimallillaan Mercedes-Benz esittelee Pickupin muotoilua ja kertoo globaalin tuotestrategiansa yksityiskohtia. Mercedes-Benz Pickupin konseptiauto esitellään Tukholmassa tiistaina 25.10.2016 klo 19.30 Suomen aikaa.

Livelähetystä paikan päältä pääsee seuraamaan osoitteessa https://www.daimler.com/live/en/

Jani Tolonen, myyntijohtaja, Veho Hyötyajoneuvot, jani.tolonen@veho.fi, puh. 0400-937733

Nina Uschanov, markkinointi- ja PR-päällikkö, Veho Hyötyajoneuvot, nina.uschanov@veho.fi, puh. 050-4421522

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho hallitsee materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä Vehon liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.