Livelähetys uuden Mercedes-Benz X-sarjan maailman ensi-illasta Kapkaupungista tiistaina 18.7.2017 klo 20.10 alkaen

Mercedes-Benzin uusi X-sarja tulee muuttamaan käsitykset pickupista. Viime vuonna Ruotsissa esitelty X-sarjan konseptimalli yllätti automaailman täysin. Kiinnostus autoa kohtaan on ollut ennennäkemätöntä.

Nyt auton sarjatuotantomalli on lähtökuopissaan. Uusi Mercedes-Benz X-sarja yhdistää pickupin perinteiset vahvuudet Mercedes-Benzille tyypillisiin ominaisuuksiin, yhdistäen näin ilmeiset erilaisuudet: äärimmäisen lujuuden ja edistyksellisen muotoilun, vaikuttavat maastoajo-ominaisuudet ja erinomaisen ajodynamiikan sekä esimerkillisen käytännöllisyyden ja tyylikkään mukavuuden.

Mercedes-Benzin uusi X-sarja ensiesitellään Kapkaupungissa tiistaina 18.7.2017. Seuraa livelähetystä paikan päältä klo 20.10 alkaen osoitteessa https://www.daimler.com/live/en/

Jani Tolonen, myyntijohtaja, Veho Hyötyajoneuvot, jani.tolonen@veho.fi, puh. 0400-937733

Nina Uschanov, markkinointi- ja PR-päällikkö, Veho Hyötyajoneuvot, nina.uschanov@veho.fi, puh. 050-4421522

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho hallitsee materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä Vehon liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.