Livelähetys uuden Mercedes-Benz X-sarjan maailman ensi-illasta Kapkaupungista tiistaina 18.7.2017 klo 20.10 alkaen

Mercedes-Benzin uusi X-sarja tulee muuttamaan käsitykset pickupista. Viime vuonna Ruotsissa esitelty X-sarjan konseptimalli yllätti automaailman täysin. Kiinnostus autoa kohtaan on ollut ennennäkemätöntä.

Nyt auton sarjatuotantomalli on lähtökuopissaan. Uusi Mercedes-Benz X-sarja yhdistää pickupin perinteiset vahvuudet Mercedes-Benzille tyypillisiin ominaisuuksiin, yhdistäen näin ilmeiset erilaisuudet: äärimmäisen lujuuden ja edistyksellisen muotoilun, vaikuttavat maastoajo-ominaisuudet ja erinomaisen ajodynamiikan sekä esimerkillisen käytännöllisyyden ja tyylikkään mukavuuden.

Mercedes-Benzin uusi X-sarja ensiesitellään Kapkaupungissa tiistaina 18.7.2017. Seuraa livelähetystä paikan päältä klo 20.10 alkaen osoitteessa https://www.daimler.com/live/en/

Jani Tolonen, myyntijohtaja, Veho Hyötyajoneuvot, jani.tolonen@veho.fi, puh. 0400-937733

Nina Uschanov, markkinointi- ja PR-päällikkö, Veho Hyötyajoneuvot, nina.uschanov@veho.fi, puh. 050-4421522

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho ja sen päämiehet hallitsevat materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä konsernilla on useita päämiehiä ja sen liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.