MERCEDES-BENZ -MERKKISIÄ AUTOJA TAPPARALLE

Tiedotusvälineille 20.8.2003 Julkaisuvapaa heti MERCEDES-BENZ -MERKKISIÄ AUTOJA TAPPARALLE * Veho Oy Ab:n ja Tapparan yhteistyö jatkuu * Autojen luovutus Tampereen Vehossa 19.8.2003 * Kalustossa A-sarjan autoja, C-sarjan Sportcoupe ja Vito Veho Oy Ab ja Tappara ovat solmineet yhteistyösopimuksen kausille 2003- 2004 ja 2004-2005. Mahdollisille lisäkausille Veholla on optio. Yhteistyö koskee Mercedes-Benz-merkkisiä autoja. Tampereen Vehossa luovutettiin 19.8.2003 Mercedes-Benz A 140 L -autoja mm. toimitusjohtaja Mikko Leinoselle, myyntineuvottelija Tomi Karppiselle ja pelaaja Matthieu Descoteaux´ille, C 180 K Sportcoupe markkinointijohtaja Ronald Grönlundille ja Mercedes-Benz Vito 108 CDI huoltaja Jarmo Männistölle. Mahdolliselle joukkueen lisävahvistuksille tullaan myös luovuttamaan Mercedes-Benz -merkkinen auto. Veho Oy Ab ja Tappara ovat olleet jo vuosia tehneet yhteistyötä ja viime kauden mestaruus oli huipentuma pitkälle yhteistyölle. Viime kauden mestaruuden kunniaksi päätettiin hankkia kalustoon Mercedes-Benz - merkkisiä autoja. Tapparan myyntijohtaja Ronald Grönlund ja myyntipäällikkö Matti Hakala ovat erittäin tyytyväisiä nyt syntyneeseen, uudistuneeseen, yhteistyösopimukseen. "Mercedes-Benzin vahva merkkimielikuva vahvistaa yhteistyötämme teillä ja jäillä", toteaa myyntipäällikkö Matti Hakala Tampereen Vehosta. Tiedotteeseen liittyviä kuvia osoitteesta: (jos kuvat ehtivät tiistai- iltapäivällä jakeluun.) www.mercedes-benz.fi henkilöautot/lehdistö käyttäjätunnus: mercedes salasana: press Lisätietoja: Myyntipäällikkö Matti Hakala, Veho Oy Ab, puh. 010 569 3002 Markkinointijohtaja Ronald Grönlund, Tappara, puh. 0400-418 021. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/20/20030820BIT00380/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/20/20030820BIT00380/wkr0002.pdf

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho ja sen päämiehet hallitsevat materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä konsernilla on useita päämiehiä ja sen liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.