Mercedes-Benz ja Polar Electro Go Outdoor kiertueella Lapin hiihtokeskuksissa.

Mercedes-Benz ja Polar Electro Go Outdoor kiertueella Lapin hiihtokeskuksissa. · Kiertue käynnistyy 12.11.2004 hiihtokauden avajaisissa Rukalta. · Huippumerkit Lapin tuntureilla viitenä eri ajankohtana hiihtokauden aikana. Polar Electro Oy ja Mercedes-Benz solmivat viime kesänä yhteistyösopimuksen, joka liittää Polar Electron yritysautohankinnat ja modernit vapaa-ajan tapahtumat saumattomasti yhteen. Tulevan hiihtokauden Go Outdoor tapahtuma on hyvä esimerkki siitä kuinka kaksi huippumerkkiä kohtaavat toisensa elämyksellisessä ympäristössä. Go Outdoor -kiertue käynnistyy ensi viikonloppuna Rukan hiihtokauden avajaisilla 12.-13.11.2004. Mukana kiertueella ovat Polar AXN tuoteperhe ja Mercedes-Benz -henkilöautot. Kevättalvella kiertue jatkuu Pyhällä 29.-30.1.2005 ja Ylläksellä 19.-20.2. ja palaa Rukalle Pääsiäiseksi 24.-28.3.2005 ja Vapuksi 30.4.-1.5. Kiertueella koettavissa on Mercedes-Benzin uusinta autokalustoa sekä Polarin uudet AXN rannetietokonemallit. Uuden A-sarjan lisäksi kiertueella nähdään Mercedes-Benzin laajan 4Matic nelivetomalliston kaksi myydyintä mallia; C- ja M-sarja. Autot ovat näkyvillä tapahtumissa ja muutamissa kohteissa myös koeajettavissa. Mercedes-Benz on näkyvästi mukana myös Radio Novan Nova Club Tunturissa -tapahtumapromootiossa. Sekä Polar Electron että Mercedes-Benzin korkeat laatuvaatimukset ja urheilulliset tuotemerkit täydentävät hyvin toisiaan. Mercedes-Benzin tunnuslause "Vakiona Voima" ja Polarin vastaava motto "Measures everything but guts" sopivat molemmat hyvin kuvaamaan merkkien urheilullista luonnetta. Lehdistökuvia osoitteesta: www.mercedes-benz.fi mercedes-maailma lehdistö käyttäjätunnus: mercedes salasana: press Infokanava, materiaalipankki, näyttelyt ja tapahtumat Lisätietoja: Marisa Rantasila, Veho Group Oy Ab, markkinointipäällikkö, puh. 050-5534577 Mika Hämäläinen, Polar Electro Finland Oy, myyntijohtaja, puh. 040-5222666 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Observer Tiedotepalvelu, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/11/10/20041110BIT20070/wkr0001.pdf

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho ja sen päämiehet hallitsevat materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä konsernilla on useita päämiehiä ja sen liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.