Mercedes-Benz-pakettiautojen myyntiverkosto laajenee pääkaupunkiseudulla

Mercedes-Benz vastaa pakettiautojen kasvavaan kysyntään ja vahvistaa myyntiverkostoaan. Pääkaupunkiseudulla myynti laajenee Vehon liikkeisiin Espoon Olarissa ja Mercedes-Benz Airportiin Vantaalla. Molemmissa liikkeissä tuotevalikoimaan kuuluu koko Mercedes-Benz-paketti- ja tila-autojen sekä kevyiden kuorma-autojen laaja mallisto: Citan, Vito, Sprinter, V-sarja sekä juuri lanseerattu uusi X-sarja.

Veho Olarissa pakettiautomyynnistä vastaa tuotepäällikkö Janne Ihalainen ja Veho Mercedes-Benz Airportissa tuotepäällikkö Antti Lievonen.

Olarin ja Mercedes-Benz Airportin liikkeiden lisäksi Mercedes-Benzin pääkaupunkiseudun myyntiverkostoon kuuluu Vehon liikkeet Espoon Lommilassa, Helsingin Herttoniemessä sekä Vantaan Ansakujalla. Koko maan laajuisesti Mercedes-Benzillä on Suomessa 32 pakettiautojen myyntipistettä.

Tiedotteeseen liittyviä lisätietoja:

Veho-konsernin media-arkisto, tiedotteet ja kuvat löytyvät osoitteesta http://news.cision.com/fi/veho-oy-ab

Lisätietoja myös www.mercedes-benz.fi ja www.veho.fi ja www.vehotrucks.fi

Jani Tolonen, myyntijohtaja, Mercedes-Benz tila- ja pakettiautot sekä kevyet kuorma-autot, Veho Hyötyajoneuvot, puh. 040-0937733, jani.tolonen@veho.fi

Nina Uschanov, markkinointi- ja PR-päällikkö, Veho Hyötyajoneuvot, puh. 050-4421522, nina.uschanov@veho.fi

Karin Bäcklund, yritys- ja brändiviestinnän päällikkö, Veho Oy Ab, puh. 050-3834490, karin.backlund@veho.fi