Mercedes-Benz Trophyn uusi voittaja

• D-Collection yrityksen edustaja, Sami Seppälä, voitti Mercedes-Benz Trophyn Kulloossa
• MB Trophya pelattu jo vuodesta 1989
• MB Trophya pelattiin vuonna 2008 52 eri maassa, 53 000 pelaajan voimin
• Vuonna 2008 Suomessa MB Trophyyn osallistui 36 yritystä ja 107 kilpailijaa

MB Trophyn neljä yrityksille suunnattua alkukilpailua pelattiin Mercedes-Benz Kullo Golf Clubilla elokuussa. Kansalliseen 28.8. pelattuun finaaliin selvittivät tiensä neljä yritysjoukkuetta. Finaalissa alkukilpailujen voittajajoukkueiden jäsenet palasivat henkilökohtaisen kilpailun voitosta. Pelimuotona 18 reiän tasoituksellinen pistebogey.

Tämän vuotisen Mercedes-Benz Trophyn voitti Sami Seppälä. Voittaja edustaa Suomea Pohjoismaiden joukkueessa maailmanlaajuisessa MB Trophy-loppukilpailussa. Loppukilpailu pelataan Stuttgartissa, Mercedes-Benzin synnyinseudulla Saksassa 25.-30.9.2008.

Tiedotteeseen liittyvissä kuvissa:
Henkilökohtaisen kilpailun voittaja: Sami Seppälä
Voittajajoukkue: Sami Seppälä, Kari Seppälä ja Pete Seppälä

Marisa Rantasila, markkinointipäällikkö, Veho Group Oy Ab, Mercedes-Benz henkilöautot, puh. 050 553 4577
Karin Bäcklund, tiedotuspäällikkö, Veho Group Oy Ab, puh. 050 383 4490.

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho hallitsee materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä Vehon liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.