• Veho Oy Ab/

Mercedes-Benzin osastolla Power Truck Show:ssa esittelyssä koko laaja mallisto kuorma- ja pakettiautoista henkilöautoihin

• Power Truck Show Alahärmässä 11.–12.8.2017
  • Mercedes-Benz mukana koko laajalla mallistolla – iso osasto U135-U137 tutulla paikalla Park Hotellia vastapäätä
  • Kuorma- ja pakettiautoista esillä näyttävästi varusteltuja asiakasautoja
  • Tänä vuonna osastolla mukana myös henkilöautot: Suomi 100 -teemalla esittelyssä Uudessakaupungissa valmistettavat GLC ja A-sarja
  • Esittelyssä uusi Mercedes-Benz Uptime -palvelu, joka maksimoi raskaan ajokaluston käytettävyyden ja suunniteltavuuden
  • Osastolla tietoa kuorma-autojen uusista turvavarusteista, jotka suojaavat jalankulkijoita ja pyöräilijöitä
  • Mercedes-Benz Collection Shopissa paljon hyviä messutarjouksia

Power Truck Show on vakiinnuttanut asemansa Suomen ja Pohjoismaiden yhtenä suurimpana kuljetusalan messu- ja autonäyttelytapahtumana. Koko perheen tapahtuma järjestetään Alahärmässä 11.–12.8.2017. Messualue on avoinna perjantaina ja lauantaina klo 10.00-18.00. Tapahtuma jatkuu lauantaina valoshow:lla klo 18.00-23.00.

Mercedes-Benz on Power Truck Show:ssa mukana tarjoamassa elämyksiä koko perheelle. Osastollamme U135–U137 Park Hotellia vastapäätä on esillä koko laaja Mercedes-Benz-mallisto kuorma- ja pakettiautoista aina henkilöautoihin saakka. Osaston isossa showkärryssä voit lisäksi shoppailla Mercedes-Benz Collection Shopissa ja tutustua uuteen Mercedes-Benz Uptime -palveluun, joka maksimoi raskaan ajokaluston käytettävyyden ja suunniteltavuuden. Tarjolla on lisäksi tietoa kuorma-autojen uusista turvavarusteista, jotka suojaavat jalankulkijoita ja pyöräilijöitä. Osaston uusi Fuel Duel Actros on varustettu mm. uudella kääntymisavustimella. Pakettiautoista esittelyssä ovat näyttävästi varustellut asiakasautot Vito 4x4 ja Sprinter-retkeilyauto. Tänä vuonna osastolla ovat mukana myös henkilöautot: Suomi 100 -teemalla esittelyssä ovat Uudessakaupungissa valmistettavat GLC ja A-sarja.

Mercedes-Benzin messuosastolla on näytillä seuraavat ajoneuvot:

• Arocs 2551L nosturiauto koukkulaitteella, 4800mm, ClassicSpace-ohjaamo tasalattialla, kokonaispaino 27 000 kg
  • Arocs 3263 8x4/4 -puuauto, 4850mm, StreamSpace L -ohjaamo tasalattialla, kokonaispaino 37 000 kg
  • Actros 2653LS DNA 6x2, 3250mm, GigaSpace L -ohjaamo tasalattialla, kokonaispaino 28 000 kg
  • Fuel Duel Actros 2551L 6x2, 4900mm, StreamSpace-ohjaamo tasalattialla, kokonaispaino 28 000 kg
  • Vito 116 4x4 keskipitkä automaatti, jatkuva neliveto, vireystila-avustin, sivutuuliavustin, Bluetooth handsfreenä, lisävarusteena mm. ikkunat ympäri tavaratilan, peruutuskamera, ILS-valot (mukautuvat LED-valot)
  • Sprinter 319 extrapitkä automaatti retkeilyauto, 7-port. automaattivaihteisto, vireystila-avustin, sivutuuliavustin, Bluetooth handsfreenä, kaista-avustin, bi-xenonvalot kääntymisvaloin, sähkötoiminen liukuovi, kääntöistuin apumiehelle
  • V-sarja 250 d 4Matic keskipitkä A2 -tila-auto, 7-port. automaattivaihteisto, 6 erillisistuinta, Avantgarde-paketti, panoraamakattoluukku, vireystila-avustin, sivutuuliavustin, Bluetooth handsfreenä
  • GLC 220 d 4Matic A Premium Business, automaattivaihteisto, kromipaketti, Exclusive-sisätilan paketti, Garmin Map Pilot, pysäköintipaketti
  • A-sarja 180 A Suomi 100 Edition, automaattivaihteisto, Style-paketti, peruutuskamera, Garmin Map Pilot

Älykäs teknologia perinteisen huollon tukena: Mercedes-Benz Uptime maksimoi raskaan kaluston käytettävyyden ja suunniteltavuuden

Messuosastollamme showkärryssä esittelyssä on raskaan kaluston huoltopalveluiden seurantajärjestelmä Mercedes-Benz Uptime. Uusi huollon innovaatio Uptime seuraa ajoneuvon kuntoa 24/7 reaaliajassa, tunnistaa huoltotarpeet ja mahdolliset rikot, kommunikoi ne huollolle sekä ehdottaa sopivan huoltoajan. Näin Uptime-palvelu lisää kaluston käytön tehokkuutta, ennustettavuutta ja luotettavuutta sekä parantaa kuljetusyrittäjän mahdollisuuksia ajoneuvojen tuottavaan käyttöön.

Turvallisuus: Aktiivinen jarruavustin tunnistaa jalankulkijat, kääntymisavustin suojaa sivuilla

Active Brake Assist 4 -jarruavustin (ABA 4) on ensimmäinen kuorma-autoihin tarkoitettu avustinjärjestelmä, joka vähentää merkittävästi jalankulkijaonnettomuuksien riskiä. Kääntymisavustin puolestaan suojaa jalankulkijoita ja pyöräilijöitä tilanteissa, joissa he joutuisivat ”kuolleeseen kulmaan” kuorma-auton kääntyessä. Avustimista on hyötyä varsinkin kaupunki- ja taajamaliikenteessä ja risteystilanteissa, joissa ison auton alle tai katveeseen joutuminen on todellinen uhka kävelijöille ja pyöräilijöille. Lisätietoa: https://roadefficiency.mercedes-benz.com/fi_FI/greater-safety.html

Päivitämme Facebook-sivujamme koko messujen ajan osoitteessa www.facebook.com/mercedesbenzsuomitrucks.

Veho-konsernin media-arkisto, tiedotteet ja pienet kuvat löytyvät osoitteesta http://news.cision.com/fi/veho-oy-ab

Lisätietoja myös www.vehotrucks.fi ja www.mercedes-benz.fi ja http://media.daimler.com/.

Jouni Kummala, myyntijohtaja, Veho Hyötyajoneuvot, puh. 0400-883299, jouni.kummala@veho.fi

Nina Uschanov, markkinointi- ja PR-päällikkö, Veho Hyötyajoneuvot, puh. 050-4421522, nina.uschanov@veho.fi