Nimityksiä Veho Hyötyajoneuvoissa

.

Jouni Kauppinen on nimitetty 24.2.2014 alkaen Veho Hyötyajoneuvojen liiketoiminnasta vastaavaksi business area controlleriksi. Jouni vastaa Veho Hyötyajoneuvojen talouden seuranta- ja suunnitteluprosessien johtamisesta ja niiden kehittämisestä. Lisäksi hän vastaa liiketoiminnan tukitoiminnosta ja sen edelleen kehittämisestä. Jouni raportoi toimessaan Veho Hyötyajoneuvojen johtaja Juha Ruotsalaiselle.

Tradenomi Kimmo Ylönen on nimitetty 24.2.2014 alkaen Veho Hyötyajoneuvojen maahantuontitoimintojen controlleriksi. Hän vastaa Veho Hyötyajoneuvojen maahantuonnin talouden seuranta- ja suunnitteluprosesseista. Kimmo raportoi toimessaan Veho Hyötyajoneuvojen business area controller Jouni Kauppiselle.

Juha Ruotsalainen , johtaja, puh. 0500-204 081, juha.ruotsalainen@veho.fi

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho ja sen päämiehet hallitsevat materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä konsernilla on useita päämiehiä ja sen liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.