Nimitysuutisia Veho Oy Ab:ssa 11.1.2016

Tarkennus nimityksiin Veho Oy Ab:ssa, Auto-Bon Oy:ssä ja Maan Auto Oy Ab:ssa.

Nimitysuutisia Veho Oy Ab:ssa 11.1.2016

Ekonomi Klaus Pohjala (48 v) on nimitetty Veho Oy Ab:n Mercedes-Benz -henkilöautotuoteryhmän automyynnistä vastaavaksi myyntijohtajaksi. Pohjala on aiemmin toiminut Auto-Bon Oy:ssä ja Maan Auto Oy Ab:ssa vastaavissa tehtävissä Citroënin ja Peugeotin parissa.

YO-merkonomi Omar Boughzou (40 v) on nimitetty Auto-Bon Oy:n (Citroën) ja Maan Auto Oy Ab:n (Peugeot) maahantuontien automyynnistä vastaavaksi myyntijohtajaksi. Boughzou on aiemmin vastannut Mercedes-Benz -henkilöautoryhmän taksimyynnistä.

Insinööri Kari E. Halonen (47 v) ottaa 11.1.2016 lähtien vastuulleen koko Veho Autotalojen huoltotoiminnot, ja toimii tästä eteenpäin kaikkien Veho Autotalojen huoltopäälliköiden esimiehenä ja vastaa edelleen myös Mercedes-Benz henkilöautojen, Citroenin ja Peugeotin huoltotoiminnoista tuoteryhmien osalta.

Tradenomi Mikko Vesala (43 v) on nimitetty koko Veho Autotalojen myyntijohtajaksi vastuualueenaan automyynti kokonaisuudessaan, uudet ja vaihtoautot, kaikkien toimipisteiden osalta (pääkaupunkiseutu, Tampere, Turku ja Oulu). Hän vastaa jatkossa päämiesyhteyksistä Fordin, Hondan ja Škodan osalta.

Pertti Nieminen (49 v) on nimitetty Vaihto+ johtajaksi ja tulee vastaamaan Vaihto+ ja Huolto+ liiketoiminnan lisäksi käytettyjen autojen osto- ja myyntitoiminnasta.