Pertti Nieminen johtajaksi Tampereen toimipisteeseen

Pertti Nieminen on nimitetty 14.3.2005 alkaen johtajaksi Tampereen toimipisteeseen. Nykyiseen tehtäväänsä Nieminen siirtyi Tampereen MetroAuto Oy:stä, jossa hän toimi autotalojen toimitusjohtajana. Veho-konserni on Suomen suurin autoalan yritys. Veho Group Oy Ab toimii Mercedes-Benz-, Maybach- ja smart-henkilöautojen, Mercedes-Benz –hyötyajoneuvojen, Setra-linja-autojen sekä Mitsubishi Canter –paketti- ja kuorma-autojen maahantuojana. Veho Groupin tytäryhtiöistä Auto-Bon Oy tuo maahan Citroen-henkilö- ja tavara-autoja, ja Vemic Auto Oy Ab Mitsubishi-henkilöautoja. Veho Oy Ab on konserniin kuuluva täyden palvelun vähittäisautokauppaketju, joka konsernin maahantuomien merkkien lisäksi toimii Honda-henkilöautojen jälleenmyyjänä. Veho-konsernissa työskentelee yli 1500 henkilöä ja vuoden 2004 liikevaihto oli lähes 900 miljoonaa euroa. Lisätietoja: Pertti Nieminen, Autotalon johtaja, Veho Tampere, puh. 010 569 3070

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho hallitsee materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä Vehon liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.