Peugeot-myynti Veho Autotaloille Tampereella

.

Veho Autotalojen Tampereen toimipiste aloittaa syyskuun alussa Peugeot automyynti- ja huoltotoiminnot toimipisteessään Lielahdessa, Taninkatu 11.

”Näemme Tampereen talousalueella laajan Peugeot-asiakaspotentiaalin ja Tampereen toimipisteessämme on kapasiteettia tarjota palveluja niin Peugeotin automyynnin kuin huollonkin asiakkaiden tarpeisiin”, toteaa Veho Henkilöautojen johtaja Petri Aarnio.

Tampereen Veho Autotaloissa säilyvät ennallaan Citroën, Ford, Honda, Mercedes-Benz, Škoda sekä smart -myynti ja huolto.

Petri Aarnio, johtaja, Veho Henkilöautot, puh. 040-7541440, petri.aarnio@veho.fi

Pertti Nieminen, aluejohtaja, Veho Autotalot, puh. 040-0834746, pertti.nieminen@veho.fi

Klaus Pohjala, myyntijohtaja Peugeot, puh. 050-3889860, klaus.pohjala@veho.fi

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho on latinaa ja tarkoittaa ”minä kuljetan”. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä konsernilla on useita päämiehiä ja sen liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho hallitsee materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä Vehon liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.