Peugeot-myynti Veho Autotaloille Tampereella

.

Veho Autotalojen Tampereen toimipiste aloittaa syyskuun alussa Peugeot automyynti- ja huoltotoiminnot toimipisteessään Lielahdessa, Taninkatu 11.

”Näemme Tampereen talousalueella laajan Peugeot-asiakaspotentiaalin ja Tampereen toimipisteessämme on kapasiteettia tarjota palveluja niin Peugeotin automyynnin kuin huollonkin asiakkaiden tarpeisiin”, toteaa Veho Henkilöautojen johtaja Petri Aarnio.

Tampereen Veho Autotaloissa säilyvät ennallaan Citroën, Ford, Honda, Mercedes-Benz, Škoda sekä smart -myynti ja huolto.

Petri Aarnio, johtaja, Veho Henkilöautot, puh. 040-7541440, petri.aarnio@veho.fi

Pertti Nieminen, aluejohtaja, Veho Autotalot, puh. 040-0834746, pertti.nieminen@veho.fi

Klaus Pohjala, myyntijohtaja Peugeot, puh. 050-3889860, klaus.pohjala@veho.fi

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho on latinaa ja tarkoittaa ”minä kuljetan”. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä konsernilla on useita päämiehiä ja sen liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.