SETRA linja-autojen maahantuonti Suomessa siirtyy Veho Groupille

Tiedotusvälineille 30.10.2003 Julkaisuvapaa heti SETRA linja-autojen maahantuonti Suomessa siirtyy Veho Groupille EvoBus GmbH ja Veho Group Oy Ab ovat solmineet maahantuontisopimuksen koskien SETRA linja-autoja Maahantuontisopimus koskee Setran koko mallistoa ja astui voimaan 1. lokakuuta 2003. Setran maahantuonti- ja myyntitoiminnot liitetään osaksi Veho Group Oy Ab:n myyntiyksikköä, joka toimii KehäVehossa, Espoon Lommilassa. Setra ja Mercedes-Benz ovat EvoBus GmbH:n kaksi linja-automerkkiä, joiden maahantuojana Veho Group jatkossa toimii. Mallistot täydentävät toisiaan ja edustavat linja-automerkkien parhaimmistoa. Asiakas saa nyt saman katon alta molemmat huippumerkit sekä huoltopalvelut, joita lisääntyvän volyymin kautta on mahdollisuus merkittävästi tehostaa. Veho Groupissa on jo lisätty resursseja sekä varaosa- että huoltopalveluun ja verkostoa tullaan edelleen kehittämään. Muutoksen tavoitteena on keskittämisen avulla parantaa palvelua ja asiakastyytyväisyyttä sekä vahvistaa Setran asemaa Suomen markkinoilla. Lisätietoja: Veho Group Oy Ab, Mercedes-Benz hyötyajoneuvot Johtaja Raimo Hatakka, puh. 010569 3600 Myyntijohtaja Harri Arpalahti, puh. 010569 3640 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/30/20031030BIT00110/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/30/20031030BIT00110/wkr0002.pdf

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho ja sen päämiehet hallitsevat materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä konsernilla on useita päämiehiä ja sen liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.