smart *-mukana Helsingin Muotimessuilla Helsinki Brand Visions -tapahtumassa

Helsinki 20.8.2003 smart *-mukana Helsingin Muotimessuilla Helsinki Brand Visions - tapahtumassa * smart-tuotenimi kirjoitetaan aina pienellä alkukirjaimella Yksilöllinen ja innovatiivinen smart cabrio on esillä Helsingin Muotimessujen yhteydessä järjestettävässä Helsinki Brand Visions- tapahtumassa Helsingin Messukeskuksessa 23.-25.8.2003. Suomessakin kokonaan uusi ja edistyksellinen autouutuus huokuu trendikkkyyttä ja elämäniloa. Edistyksellinen, kahden hengen tila-auto rikkoo perinteisten autoluokkien rajoja. Helsinki Brand Visions on Helsingin Muotimessujen yhteydessä oleva uusi tapahtuma, joka kerää tärkeitä, kansainvälisiä muoti- ja lifestyle- tuotemerkkejä saman katon alle. Autoilevaakin maailmaa vuodesta 1998 ihastuttanut trendikäs smart sopii luontevasti tapahtumaan. smartin omistaja voi valita autoonsa useiden raikkaiden värivaihtoehtojen joukosta myös ainutlaatuiset "cubic print"-värit - numeric blue tai scratch black. Nämä erikoisvärit tehdään painamalla koripaneeleihin yksilöllinen värikuvio, joka viimeistellään lakkakerroksella. Näiden koripaneeleiden valmistusmenetelmän ansiosta yksikään vastaantuleva smart ei voi olla täysin samanlainen. smartin tuotefilosofiaan kuuluu tärkeänä osana vaihdettavat koripaneelit, joiden ansiosta koko auton värin voi halutessaan vaihtaa n. 15 minuutissa. smartin koripaneelit vaihtaa samalla kustannuksella kuin tavallisen auton oven maalaaminen.Näyttelyssä on esillä smart cabrio numeric blue -värisenä. Tiedotteeseen liittyviä valokuvia osoitteesta: www.mercedes-benz.fi käyttäjätunnus: mercedes salasana: press Lisätietoja: Nimi: Karin Bäcklund, tiedotuspäällikkö, Veho Group Oy Ab tel. 050 383 4490, fax. 010 569 2208 Nimi: Jussi Sepponen, markkinointipäällikkö, smart-henkilöautot, Veho Group Oy Ab tel. 010 569 2263, fax. 010 569 2294. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/20/20030820BIT00360/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/08/20/20030820BIT00360/wkr0002.pdf

Yrityksestä

Materiaalipankin aineisto on tarkoitettu ainoastaan median käyttöön ja se on tekijänoikeussuojattua. Veho ja sen päämiehet hallitsevat materiaalin tekijänoikeuksia. Materiaalin käyttö kaupalliseen tarkoitukseen ja muuhun levitykseen ei ole sallittua. Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä konsernilla on useita päämiehiä ja sen liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.